| کد خبر: 172168 |

دبیر انجمن صنفی تانکرداران اصفهان:

◄ وعده افزایش کرایه‌ حمل سوخت محقق نشد

دبیر انجمن صنفی تانکرداران اصفهان از عدم تحقق وعده مسئولان شرکت نفت در خصوص افزایش کرایه‌های حمل از ابتدای تیرماه خبر داد.

تین نیوز

دبیر انجمن صنفی تانکرداران اصفهان از عدم تحقق وعده مسئولان شرکت نفت در خصوص افزایش کرایه‌های حمل از ابتدای تیرماه خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، نوید خیرمند با بیان این مطلب در شبکه‌های اجتماعی نوشت: روال پرداخت کرایه حمل تانکرها به نحوی است که از ابتدای هر ماه تا انتهای آن بارنامه‌ها جمع‌آوری و سپس تحویل شرکت نفت می‌شود.

وی افزود: پس از آن با گذشت یک ماه از تحویل بارنامه صورتحساب‌ها به مالکان ارائه شده و پس از چند روز معمولا پرداخت‌ها صورت می‌گیرد و به‌طور میانگین کرایه‌ها پس از ۴۵ روز از تاریخ حمل واریز می‌شود.

دبیر انجمن صنفی تانکردادران اصفهان تاکید کرد: بدین ترتیب با ارائه صورتحساب‌های تیر ماه در آخرین روزهای مرداد ماه، متاسفانه هیچ‌گونه تغییری در نرخ کرایه‌های حمل مشاهده نشده است.

خیرمند گفت: اگرچه مسئولان می‌گویند این موضوع در ماه آینده عملیاتی می‌شود اما در این روزها که قیمت لوازم مصرفی و قطعات یدکی به‌صورت لحظه‌ای در حال افزایش است این دیرکرد در پرداخت، همین حداقل افزایش را نیز بی‌اثر کرده و موجب نارضایتی مالکان و رانندگان سوخت‌رسان شده است.

به گزارش تین‌نیوز، این اظهارات خیرمند در حالی مطرح شده که در چند روز گذشته و همزمان با پایان مرداد ماه چند تانکردار از شهرهای مختلف در شبکه‌های اجتماعی نه تنها عدم افزایش کرایه‌های حمل سوخت خبر داده‌اند بلکه به گفته آنان در تعدادی از مسیرها، کرایه‌ها کاهش نیز یافته است.

آن‌چنان که تانکرداران در شبکه‌های اجتماعی عنوان کرده‌اند در مسیر رفسنجان به سبزوار از کرایه حمل بنزین به میزان 600 هزار تومان کم کرده‌اند.

همچنین در مسیر تبریز به ماهشهر هم از میزان کرایه‌ای که قبلا پرداخت می‌شده  ٣٠٠ هزار تومان، کم شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    واقعا با این استحلاک چطور میصرفه کار کرد خواهشا یه فکری بکنید