| کد خبر: 170809 |

◄ حل مشکل سوخت شهرهای شمالی با کمک تانکرداران/ شایعه اعتصاب رد شد

دبیر انجمن صنفی تانکرداران استان اصفهان گفت: در چند روز گذشته که بسیاری از شهرها به خصوص شهرهای شمالی کشور با مشکلاتی در خصوص تامین بنزین مواجه بوده و هستند، شرکت‌های برند کجایند؟

تین نیوز

دبیر انجمن صنفی تانکرداران استان اصفهان گفت: در چند روز گذشته که بسیاری از شهرها به خصوص شهرهای شمالی کشور با مشکلاتی در خصوص تامین بنزین مواجه بوده و هستند، شرکت‌های برند کجایند؟

به گزارش تین‌نیوز، نوید خیرمند این مطلب را در حالی مطرح کرد که برخی شهرهای کشور به خصوص شهرهای شمالی کشور در منطقه غرب مازنداران در چند روز گذشته شاهد کمبود سوخت و صف‌های طولانی خودروها در جایگاه‌های سوخت بودند.

خیرمند افزود: طی چند روز گذشته مطابق همیشه، این رانندگان سوخت‌رسان بودند که با وجود اندک افزایش کرایه که به هیچ عنوان پاسخگوی تورم لحظه به لحظه و استهلاک نفتکش‌ها نیست، مجاهدانه در حال تلاش برای تامین سوخت هموطنان بوده‌اند نه شرکت‌های برند.

این فعال صنفی اظهار کرد: ما بارها گفته‌ایم شرکت‌های کاغذی برند فقط نقش واسطه‌ای دارند و توان یاری شرکت نفت در تولید بنزین را نداشته و ناوگانی نیز برای توزیع سوخت ندارند.

خیرمند گفت: امیدواریم مسئولان شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی از اجرای طرح برند و تعدی به سفره‌های این قشر توسط شرکت‌های برند صرف نظر نمایند.  

به گزارش تین‌نیوز، اشاره خیرمند دبیر انجمن صنفی تانکرداران اصفهان به شرکت‌های برند، مربوط به اجرای طرح برندینگ در شرکت‌ نفت است که تانکرداران نسبت به اجرای آن معترض بوده و معتقدند این طرح امنیت شغلی فعالان حوزه نفتی حتی شرکت‌های حمل‌ونقل را به خطر می‌اندازد چرا که دیگر جهت به‌کارگیری نفت‌کش‌های موجود هیچ تضمینی وجود نخواهد داشت.

در این طرح کل حمل‌ونقل فراورده‌های نفتی به شرکت‌های برند واگذار شده و شرکت برند متصدی حمل فراورده‌های نفتی می‌شوند که به گفته خیرمند این شرکت‌ها توان یاری شرکت نفت در تولید بنزین را نداشته و  ناوگانی نیز برای توزیع سوخت ندارند.

به گزارش تین‌نیوز، این اظهارات خیرمند پس از آن مطرح شد که در چند روز گذشته به دلیل ‌‌آن‌چه مسئولان استان مازندران «وقفه فنی» اعلام کرده‌اند جایگاه‌های شهرهای غرب مازندران با کمبود سوخت مواجه شدند که بر اساس اعلام مسئولان این مشکل با همکاری تانکرداران  برطرف شد.

علی نبیان معاون استاندار مازندران در این زمینه با بیان این‌که سوخت مورد نیاز این استان از روز گذشته (دوشنبه) تامین شد، در گفت‌وگو با رسانه‌ها اعلام کرد: با دستور صادره از سوی استاندار مازندران، پیگیری لازم برای تامین سوخت صورت گرفت و سوخت مورد نیاز استان از پنج منبع و مرکز کشور تامین شد.

کامبیز حمیدی مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی غرب مازندران نیز به رسانه‌ها گفت: با موافقت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، از یکشنبه شب، تعداد زیادی تانکر پس از بارگیری از استان‌های اصفهان، فارس،‌ البرز، قزوین و همچنین شهر ساری سوخت مورد نیاز جایگاه‌ها را تامین کردند.

آن‌چنان که برخی رسانه‌ها گزارش داده‌اند کمبود سوخت در مازندران موجب بروز شائبه اعتصاب تانکرداران این منطقه شده بود که محمدی رئیس انجمن صنفی تانکرداران غرب مازندران این شایعه را رد کرد و گفت: تانکرداران غرب مازندران با وجود مشکلات فراوان، کمبود بار، ناعدالتی‌ در توزیع بار در مناطق اطراف، بالا بودن هزینه استهلاک ماشین‌ها و مشکلات اقتصادی ناشی از آن، تاکنون ذره‌ای از وظیفه خود فروگذار نکرده و مشغول خدمت رسانی به مردم شریف منطقه هستند.

 

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.