| کد خبر: 251919 |

◄ دریافت و تمدید کارت هوشمند رانندگی از سامانه

با فعال شدن سامانه صدور و تمدید کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل عمومی از جمله فعالان بخش حمل و نقل جاده ای کالا می توانند با استفاده از این سامانه نسبت به تمدید و دریافت کارت هوشمند خود اقدام کنند.

تین نیوز

 با فعال شدن سامانه صدور و تمدید کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل عمومی از جمله فعالان بخش حمل و نقل جاده ای کالا می توانند با استفاده از این سامانه نسبت به تمدید  و دریافت کارت هوشمند خود اقدام کنند.

به گزارش تین نیوز، سید فخرالدین شریعتی در این مورد توضیح داد: رانندگان ناوگان عمومی جاده ای می توانند برای تمدید تمدید کارت هوشمند با ورود به سامانه خدمات کارت هوشمند به نشانیwww.rmto.ir و با پرداخت حق سازمان که برای رانندگان تحت پوشش تامین اجتماعی مبلغ ده هزارتومان و برای رانندگان تحت پوشش بیمه روستایی مبلغ پنج هزار تومان است اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید:

هشدار نسبت به امکان سوء استفاده از اطلاعات رانندگان/ دسترسی را از تشکل ها بگیرید

این راننده کامیوندار افزود: برای این کار صرفا اعتبار کارت هوشمند کمتر از یک ماه باید باشد و نکته دیگر اینکه به خاطر اختلال در اینترنت بعضی مواقع این سامانه قطع می شود که می طلبد صبور باشید تا اختلال اینترنت مرتفع گردد. 

صدور کارت هوشمند رانندگی

وی عنوان کرد: همچنین آن دسته از افرادی که جدیدا می خواهند کارت هوشمند رانندگی دریافت کنند می‌ توانند به طور مستقیم با ورود به سامانه صدور مجوزها به نشانیwww.MOJAVEZ.irاقدام نمایند که این مسیر می تواند از هزینه اضافی برای آنان بکاهد و همچنین از اتلاف زمانی که برای اخذ و یا تمدید کارت هوشمند صرف می شود، جلوگیری نماید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مهرداد 1 0

    خوبه

  • ظفرعظیمی مهر 0 0

    درود بر آقاسید شریعتی گرامی که همیشه دغدغه مندمشکلات رانندگان بوده وهستید و به امید روزی که مثل گذشته که پدران ما بدون شریک های مفت خور بارها را حمل میکردند انشالله تمام موانع و سنگ اندازان وشرکای بدون سرمایه شرشان کم شود.سپاس از تین نیوز بسیار مفید بود