| کد خبر: 239331 |

فعالیت گمرک در بندر شهید رجایی 24 ساعته می شود

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اینکه گمرک به عنوان دروازه بان اقتصادی کشور فعالیت می‌ کند، بر ضرورت ۲۴ ساعته شدن فعالیت گمرکات بنادر استان هرمزگان تاکید کرد.

تین نیوز

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اینکه گمرک به عنوان دروازه بان اقتصادی کشور فعالیت می‌ کند، بر ضرورت ۲۴ ساعته شدن فعالیت گمرکات بنادر استان هرمزگان تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز، سید احسان خاندوزی افزود: با تدوین تقویم زمانبندی شده در واردات کالاها بایستی دقت‌ لازم اعمال شود تا مشکلات موجود و ضعف‌ های فرایندی برطرف گردد؛ زیرا این موضوع تاثیرات خود را در قیمت تمام شده کالا و خسارت به تولیدکنندگان و تجار نشان می دهد.

وی همچنین اظهار داشت: هر مشکلی که در ارگان‌ های همکار با گمرک اعم از دولتی و غیر دولتی پیش می آید، بر روند توزیع کالا اثر می گذارد.

خاندوزی ادامه داد: در رابطه با این موضوع تاکنون نگاه ساده‌ انگارانه‌ ای وجود داشته که این مسائل را به ضعف و ناکارآمدی گمرک ارجاع می‌ دادند درحالی که اگر سایر دستگاه ها تسهیل در امور را ارحج قرار می دادند، در کوتاه ترین زمان ممکن مسئله ترخیص و رسوب کالاها به حداقل زمان ممکن می رسید.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به رئیس کل گمرکات کشور بیان داشت: در راستای متناسب سازی فعالیت گمرکات استان هرمزگان با حجم تخلیه کالا در بنادراین استان، هر نقطه‌ ای که نیازمند فعالیت ۲۴ ساعته گمرک است، می بایست برنامه ریزی صورت پذیرد تا خدمات رسانی بدون انقطاع انجام شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: آسام تدبیر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.