| کد خبر: 246486 |

◄ کاهش یارانه بیمه رانندگانی که در دهک های چهارم به بالا قرار دارند

دولت نه تنها فکری به حال رانندگانی که از یارانه بیمه ای محروم هستند نکرد، بلکه کاهش یارانه آن دسته از رانندگانی که در آزمون وسع در دهک های چهارم به بالا قرار دارند را نیز کلید زد.

تین نیوز

یک راننده سواری کرایه شخصی از عدم واریز وجه مابه التفاوت سوخت رانندگان سواری که به بیش از سه ماه رسیده است، انتقاد کرد.

به گزارش تین نیوز،  فریدون طبقی گفت: بیش از سه ماه است که وجه مابه التفاوت سوخت رانندگان سواری کرایه واریز نشده است و هیچ ارگان و مرجعی پاسخگوی رانندگان نیست.

او این مطلب را در شبکه های اجتماعی نوشت و عنوان کرد: از موضوع سوخت که بگذریم دولت نه تنها فکری به حال رانندگانی که از یارانه بیمه ای محروم هستند نکرد، بلکه  کاهش یارانه آن دسته از رانندگانی که در آزمون وسع در دهک های چهارم به بالا قرار دارند را نیز با محدودیت یارانه بیمه مواجه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

تغییر در نحوه پرداخت یارانه بیمه رانندگان ناوگان عمومی درون و برون شهری

وی تاکید کرد: از آنجا که  نوع خودروها در تعیین دهک تاثیر دارد احتمالا رانندگان دارای خودروی خارجی که به خصوص در فرودگاه ها مشغول فعالیت هستند، از این پس مرفه محسوب شده و یارانه بیمه رانندگی شان کاهش و یا قطع خواهد شد.

طبقی ادامه داد: پلیس راه نیز صورتجلسه قبلی خود با مقامات سازمان راهداری و تشکل های صنفی مبنی بر انجام ثبت ساعت خودروهای سواری کرایه فقط در مبدا و مقصد را در اقدامی جدید و بدون بیان هیچ علت و دلیل کارشناسی لغو کرد.

وی گفت: بر این اساس طی نامه ای اجباری بودن ثبت ساعت در همه پاسگاه های طول مسیر از 10 شهریور اعلام  و به پاسگاه ها ابلاغ شده که این یعنی کوچ  مسافران از بخش سواری کرایه و هدایت آنان به سوی آپ های اینترنتی مانند اسنپ تپسی و ماکسیم که به طور غیر قانونی در بخش حمل و نقل جاده یا فعالیت می کنند و هیچ احد الناسی هم نیست که جلوی این عملکرد غیر  قانونی آنها را بگیرد.

این راننده سواری کرایه تاکید کرد: از چند روز پیش هم در نقاطی از کشور محدودیت سوختگیری ایجاد شده و هر خودرو در روز می تواند فقط 30  لیتر  بنزین سهمیه ای سوخت گیری کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • عباس 3 0

    با سلام آخه چطور باید به رانندگان زحمتکش عمومی بگویند شغل شما باید از بین برود و برید فکری به حال خودتان وخانواده بکنید که این شغل دیگر از زیر مجموعه مشاغل خارج شده و ایران دیگر به حمل و نقل عمومی احتیاج ندارد در دولت های قبلی لقب شغل تفریحی بهش داند تا حال که تیر خلاص را با حذف یارانه بیمه به این شغل زدند با این اوضاع تا حدود یک سال آینده اثری از این شغل باقی نمی ماند بی لیاقتی وزیر و مدیران زیر دست بیش از این هم انتضار نمی شود داشت

  • عارف 0 0

    همه اینا چرت وپرت هست که تو دهک چهار به بعد باشی من تو دهک یک هستم راننده اژانس با نه سال واریزی بیمه الان دوماه هست کمک دولت رو از بیمه من برداشتن خدا لعنت کنه تصمیم گیرنده شو نه سال از گلو زن و بچمون زدیم الان میگن 1300یک میلیون و سیصد باید بریزی از کجا بیاریم