| کد خبر: 248506 |

مذاکره عربستان و کره جنوبی برای توسعه بخش حمل و نقل

صالح بن ناصر الجاسر، وزیر حمل و نقل و لجستیک عربستان سعودی، با همتای کره جنوبی خود، وون هی ریونگ، در مورد فرصت های مشارکت سرمایه گذاری بین ریاض و سئول در زمینه زیرساخت ها و حمل و نقل گفتگو کرد.

تین نیوز

صالح بن ناصر الجاسر، وزیر حمل و نقل و لجستیک عربستان سعودی، با همتای کره جنوبی خود، وون هی ریونگ، در مورد فرصت های مشارکت سرمایه گذاری بین ریاض و سئول در زمینه زیرساخت ها و حمل و نقل گفتگو کرد.

به گزارش تین نیوز، صالح بن ناصر الجاسر، وزیر حمل و نقل و لجستیک عربستان سعودی، با همتای کره جنوبی خود، وون هی ریونگ، در مورد فرصت های مشارکت سرمایه گذاری بین ریاض و سئول در زمینه زیرساخت ها و حمل و نقل گفتگو کرد.

 الجاسر در حاشیه سفر خود به ریاض با وزیر زمین، زیرساخت و حمل و نقل کره جنوبی، هیئت همراه و جمعی از تجار کره‌ای دیدار کرد.

وی تصریح کرد: دو طرف در مورد راه‌های تقویت همکاری‌ها در زمینه حمل و نقل و خدمات لجستیک و فرصت‌های مشارکت سرمایه گذاری که به توسعه زیرساخت‌ها و بهره برداری از فناوری‌های مدرن در بخش حمل و نقل بین دو کشور کمک می‌کند، بحث و گفتگو کردند.

در این دیدار وزارت حمل و نقل عربستان اقدام به ارائه تصویری در مورد استراتژی ملی برای حمل و نقل و خدمات لجستیک و فرصت‌ها، ابتکارات، برنامه‌ها و پروژه‌های بزرگی که شامل آن می‌شود ارائه کرد که به تحکیم موقعیت ریاض به عنوان یک مرکز لجستیک جهانی کمک می‌کند.

هیئت کره جنوبی نیز به نوبه خود پروژه‌های خود و مراحل توسعه به دست آمده در حوزه حمل و نقل را بررسی کرد.

عربستان سعودی به دلیل برخورداری از موقعیت جغرافیایی، توسعه بنادر و قابلیت‌های بزرگ در بخش لجستیک، به دنبال کسب موقعیت جهانی بالا در زنجیره تامین جهانی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.