| کد خبر: 270919 |

روش تعیین افزایش نرخ حمل ونقل کالاها ناکارآمد است

رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی گفت: روشی که برای تعیین افزایش نرخ حمل ونقل کالاها گذاشته شده، به خصوص در ارتباط با کالاهایی که تولید داخل و از کارخانه ها هستند، ناکارآمد است.

تین نیوز

رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی گفت: روشی که برای تعیین افزایش نرخ حمل ونقل کالاها گذاشته شده، به خصوص در ارتباط با کالاهایی که تولید داخل و از کارخانه ها هستند، ناکارآمد است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمدرضا توکلی زاده امروز ۲۵ فروردین ماه، در صدوپانزدهمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی که در اتاق بازرگانی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: ما باید مسائل و مشکلاتی که ممکن است در حوزه اقتصاد پیش بیاید را پیش بینی و بررسی کنیم که آیا می توانیم در رفع این مشکلات موثر باشیم.

وی بیان کرد: یکی از این مسائل هزینه های حمل ونقل است که تاثیر مستقیمی بر قیمت تمام شده کالاها در مقاصدی دارد که کالا در آنجا مصرف می شود. روشی که برای تعیین افزایش نرخ حمل ونقل گذاشته شده، به خصوص در ارتباط با کالاهایی که تولید داخل و از کارخانه ها هستند، ناکارآمد است.

رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی با بیان اینکه در قیمت گذاری حمل ونقل سیمان سه نهاد راهداری، کانون رانندگان و شرکت های مسافری تصمیم گیری می کنند، عنوان کرد: اشکال اساسی این است که این سه نهاد در افزایش قیمت حمل منتفع می شوند، اما نقش تولیدکننده و مصرف کننده مغفول مانده و دیده نشده است. این می تواند موجب انحرافاتی شود. باید تغییر رویه ای داد که تولیدکننده و مصرف کننده در تعیین قیمت حمل تاثیرگذار باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • نوید خیرمند 0 0

    هر موقع در تعیین نرخ کالاها از بخش حمل و نقل دعوت و به اظهاراتشان ترتیب اثر داده شد، آنگاه شما هم در تعیین نرخ حمل تولید کننده و مصرف کننده را دخیل فرمایید. البته که ستاد تنظیم بازار مثل کوه پشت شما و در مقابل رانندگان ایستاده است و همین الان هم به حمایت از شما ها نرخ حمل را سرکوب میکند...