| کد خبر: 266140 |

◄ نهمین جلسه کمیسیون حمل و نقل و ترانزیت اتاق بازرگانی تهران برگزار شد

نهمین جلسه کمیسیون حمل و نقل و ترانزیت اتاق بازرگانی تهران پیش از ظهر امروز سه شنبه 5 دی ماه 1402 برگزار شد.

تین نیوز

نهمین جلسه کمیسیون حمل و نقل و ترانزیت اتاق بازرگانی تهران پیش از ظهر امروز سه شنبه 5 دی ماه 1402 برگزار شد.

به گزارش تین نیوز، این کمیسیون با حضور اعضای هیات نمایندگان تهران، نمایندگان تشکل ها و انجمن های تخصصی عضو کمیسیون و جمعی از فعالان و کارشناسان و اصحاب رسانه حوزه حمل و نقل به ریاست دکتر پیمان سنندجی در محل اتاق بازرگانی تهران تشکیل جلسه داد.

در این نشست گزارش نخستین همایش حمل و نقل و توسعه اقتصادی مطرح و اعضای کمیسیون به عنوان متولی برگزاری این همایش گزارش های مرتبط با رویداد مذکور را ارائه کردند.

در ادامه، اعضای کمیسیون درباره کمیته های زیربط بحث و تبادل نظر کردند. کمیته های مورد بحث شامل؛ کمیته تعامل و مشارکت اعضاء، کمیته فعالیت های علمی و پژوهشی، کمیته بررسی قوانین و مقررات، کمیته ترانزیت و کمیته هوشمندسازی است که مقرر شد اعضاء و متخصصان در این کمیته ها عضو شده و به فعالیت بپردازند. همچنین رئوس و اهداف کمیته های مذکور و برنامه عملیاتی آنها در 2 سال آینده ارائه شد.

بحث و بررسی درباره گزارش معاونت اقتصادی اتاق بازرگانی تهران در زمینه هوشمندسازی صنعت حمل و نقل – چالش ها و فرصت ها – بخش دیگری از دستور کار این نشست بود.

در ادامه برنامه های پنجمین همایش اقتصاد دریا محور که 23 و 24 بهمن ماه 1402  با محوریت کریدور شمال – جنوب برگزار می شود توسط دکتر پل مه دبیر انجمن کشتیرانی ارائه و مورد بررسی اعضای کمیسیون قرار گرفت.

در پایان این نشست، گزارش معاونت اقتصادی اتاق تهران در زمینه بودجه 1403 و پیامدهای آن بر صنعت حمل و نقل طرح و درباره آن بحث و تبادل نظر شد و مقرر گردید نکات و اصلاحات پیشنهادی اتاق و کمیسیون حمل و نقل اتاق به نمایندگان مجلس منعکس شود.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.