| کد خبر: 247553 |

چهارمین گردهمایی بزرگ خیرین راه و ترابری در راه است

در نشست انجمن خیرین راه و ترابری که به میزبانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برگزار شد، اهداف، برنامه ها و رویکردهای چهارمین گردهمایی، توسط اعضای انجمن تشریح و مسائل و پیشنهادهای ارائه شده بررسی شد.

تین نیوز

در نشست انجمن خیرین راه و ترابری که به میزبانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برگزار شد، اهداف، برنامه ها و رویکردهای چهارمین گردهمایی، توسط اعضای انجمن تشریح و مسائل و پیشنهادهای ارائه شده بررسی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، معاون ساخت و نگهداری راه های فرعی و روستایی در این نشست ضمن قدردانی از خیرین و اعضای انجمن، تقدیر از خیرین منتخب استان ها، معرفی پروژه های روستایی برای مشارکت در اجرا، معرفی خیرین راه و ترابری به منظور همکاری با سایر انجمن های مرتبط، معرفی پروژه های انجام شده در سطح کشور، توسط خیرین و جذب خیرین بیشتر را بخشی از اهداف و محورهای مورد نظر این گردهمایی عنوان کرد.

مقبلی در ادامه گفت: در این گردهمایی که در ۱۸ مهرماه سال جاری برگزار می شود، از خیرین راه و ترابری با هدف نمایاندن نقش و اهمیت جایگاه آنان در جهت هم افزایی در ساخت و نگهداری راه ها و ارتقاء ایمنی و در نهایت با هدف جلب و جذب خیرین بیشتر تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی اظهار داشت: در این گردهمایی مقرر است لیست پروژه هایی که نیازمند حمایت خیرین است، به نمایش گذاشته شود تا بستر جذب و هدایت کمک های فکری، مادی و معنوی خیرین در این زمینه را فراهم نماید.
این گزارش حاکی است: در سال گذشته و امسال بیش از ۵۲۰ پروژه توسط خیرین در حوزه راه ها اجرا شده یا در دست اجرا قرار دارد که عمده این پروژه ها در حوزه راه های روستایی و فرعی است.

شایان ذکر است در این گردهمایی از وزرا و معاونان اسبق راه و ترابری، پیشکسوتان راهداری و راهسازی، مدیران کل راهداری وحمل ونقل جاده ای و راه و شهرسازی استانها، هیئت امنا و اعضای انجمن خیرین راه و ترابری، خیرین مدرسه ساز، خیرین استان ها، اعضای حقیقی و حقوقی انجمن، هلال احمر، اورژانس، شرکتهای آزادراهی و جمعیت طرفداران ایمنی راه ها به صورت حضوری و ویدئو کنفرانسی دعوت بعمل خواهد آمد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.