| کد خبر: 269953 |

◄ بیش از 5 هزار امضا برای برکناری مدیرعامل راه آهن/ روابط عمومی راه آهن امضاها را غیرواقعی دانست

کارزار جمعی از کارکنان شرکت راه آهن برای برکناری سید میعاد صالحی به بیش از 5121 امضا رسید و مدیر روابط عمومی راه آهن این امضاها را غیر واقعی خواند.

تین نیوز

در حالی که کارزار جمعی از کارکنان شرکت راه آهن برای برکناری سید میعاد صالحی مدیرعامل راه آهن تا این لحظه (یکشنبه پنجم فروردین) به بیش از 5121 امضا رسیده است، مدیر روابط عمومی راه آهن این امضاها را غیر واقعی خواند.

به گزارش تین نیوز، جلال مختاری روز چهارشنبه اول فروردین 1403، در کانال رسمی شرکت راه آهن در شبکه های اجتماعی توضیحاتی در مورد کارزار امضا علیه مدیرعامل راه آهن ارایه و عنوان کرد که امضاهای این کارزار قابل اطمینان و استناد نیست.

وی با تاکید بر این که بخشی از این امضاها غیرواقعی است، گفت که با توجه به این که افراد می توانند با اسامی مختلف چندین بار در این کارزار شرکت و امضا ثبت کنند، می توان تعداد امضاهای ای کارزار را غیرواقعی دانست.

او با مراجعه به سایت کارزار توانست دو بار در این کارزار امضا ثبت کند و بر همین اساس اعلام کرد که ثبت این تعداد امضا در این کارزار دلیلی بر شرکت همین تعداد نفرات در کارزار فوق نیست و برخی افراد می توانند ع کاربری را برای امضا در کارزار استخدام کرده باشند.

وی بر همین اساس تاکید کرد که امضا های این کارزار سندیت ندارد.

به گزارش تین نیوز، در متن این کارزار ( لینک کارزار )آمده است:

« رئیس محترم جمهور

وزیر محترم راه و شهرسازی

وزیر محترم کشور

وزیر محترم اطلاعات

سلام

اینجانبان، جمعی از پرسنل دلسوز راه آهن جمهوری اسلامی ایران درخواست می نماییم هرچه سریعتر نسبت به تغییر مدیر عامل راه آهن که هیچ گونه آشنایی با راه آهن ندارند و با تصمیمات غیر کارشناسی باعث رکود در راه آهن شده و به طبع آن معشیت و رفاهی پرسنل نیز به پایین ترین سطح خودش در سال های اخیر رسیده، اقدام نمایید؛ قبل از اینکه حضور ایشان موجب بدتر شدن اوضاع راه آهن و دلسرد شدن پرسنل گردد».

فیلم اظهارات جلال مختاری را ببینید: 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 15 7

    اولا که کارمندان راه‌آهن عموما ایمیل ندارن و اونایی هم که دارن اینقدر بیکار نیستن که بابت همچین چیزی هی برن ایمیل بسازن و اتفاقا بیشتر این قشر افراد از شماره موبایل برای مشارکت در کارزار استفاده می کنند.
    از همه اینا گذشته، آقا شما بگو ۱۰۰۰ تاش درسته. ۱۰۰۰ نفر از پرسنل راه آهن حرفشون رو توی این سایت زدن و گفتن نمی‌خوان شما رو. بقیه هم اصلا خبر ندارن از این کارزار چون عموما قشر کارگری هستند.

    آقا ول کن برو سر جدت.
    دیگه چطور بهت بگن تو صلاحیت این پست رو نداری؟

    • ناشناس 5 11

      باز هم منافقین و نفوذی ها یاوه نویسی در برابر حق می کنند دورود بر دکتر صالحی

    • ناشناس 6 13

      من کارگرم اصلا هم اینطور نیست حرف مفت نزن ما رو قاطی دزد ها نکن که به صالحی معترض اند ما اتفاقا راضی هستیم پس خفه کار کن

    • ناشناس 10 6

      ناشناس آشنا! شما مدیرکلی هستی که پول مدیرکلی میگیری در یکی از پست های تخصصی راه آهن و بابت این پول کامنت می گذاری و کار اداره کل خودت رو رها کردی.
      خجالت بکش آقای میم الف.
      کارگری تو؟!
      اگه کارگر بودی از بدترین تیم مدیریتی تاریخ راه آهن ایران حمایت نمی کردی.

  • کارشناس ریلی 24 4

    میعاد صالحی ثابت کرد نه تنها صلاحیت مدیر عاملی راه آهن را ندارد بلکه صلاحیت مدیریت بر هیچ سازمانی را ندارد بهتر است با کودکانی که دور خود جمع کرده است یک کودکستان غیر انتفاعی تاسیس کند بیشتر نتیجه خواهد گرفت.

    • ناشناس 5 18

      کارشناس ریلی اردوگاه اشرف نفوذی که با عناوین جعلی کارشناس ریلی کارمند راهن و بازنشسته راهن دلسوز راهن و...... در اصل یک مزدور بوده و کامنت می گذاره علیه حق

  • ناشناس 8 3

    بزرگوار ایشون وعده دادند که ۱۰۰۰تا دیزل وارد یا تولید کنند الان کل ایران با ۶۰تا دیزل کار می کنه.این همه نقص از کجا میاد از بی تدبیری مدیر مدیری که سابقه عملیاتی نداره.مدیری که کارت هدیه ۵۰میلیون به مدیر های خودش می ده من کارمند راه آهن که بن عید و رمضان ۴تومان گرفتم آیا دلم به کار میاد .والله یه قوطی کبریت رو می زاشتیم بهتر از ایشون کار می کرد.نخبه اینا رو هم دیدیم

  • علی 1 2

    اقا شما کارزار گذاشتی ۳۶ نفر بیشتر نشد بعدش حذفش کردی .برو اقا کم ماست مالی کن

  • ناشناس 0 2

    ۴۸۰۰ نباشه. نصفش باشه مگه کمه. راه آهن توانمند چیه. آدم خنده ش میگیره من خودم دفتر دارم تو پیش فروش ها فوری ظرفیت قطارها پر میشه. راه آهن تو ایران بسیار ضعیفه

  • ناشناس 0 2

    قابل توجه مدیر عامل راه آهن که نون آژانسهای فروش بلیط قطار رو بریده. تیغ بران گربدستت داد چرخ روزگار. هر چه میخواهی ببر اما نبر نان کسی. این کامنتو بدین آقای صالحی بخونه