| کد خبر: 269507 |

◄ ناامیدی کارکنان شرکت فرودگاه ها از وزیر راه و شهرسازی/ کنترلرها دست به دامان مقام بالاتر شدند

به نظر می رسد که وقت آن رسیده است که بر کرسی نشستگان بر فراز تپه های عباس آباد، مروری بر تصمیمات و انتخاب های خود داشته باشند، چرا که کارکنان شرکت فرودگاه ها از تدبیر ایشان ناامید شده دست به دامان مقام بالاتر شده اند.

تین نیوز

تعدادی از پرسنل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، از چندی پیش، امضای کارزار درخواست استمداد از رئیس جمهور را برای برخی مطالبات معیتشتی خود در دستور کار خود قرار داده اند.

به گزارش تین نیوز، محمد سعید شرفی کارشناس هوانوردی در مورد راه اندازی این کارزار گفت:جای بسی تامل است که کارکنان یکی از شرکت هایی که می توانست پیشران توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جوامع پیرامون زیرساخت های خود در اقصی نقاط کشور بوده و ده ها اثر مستقیم در خلق ثروت و ایجاد اشتغال و آثار غیرمستقیم و القائی بیشماری داشته باشد ، امروز به دلیل چندین سنخ از مشکلات دست به دامان بالاترین مقام اجرایی کشور شده اند.

وی این مشکلات را مشکلاتی از جنس سومدیریت ، فرصت سوزی، سقوط جایگاه و نقش منطقه ای، مهاجرت و خروج متخصصان، تحقیر طبقه الیت و نخبگان، استفاده از نیروهای غیرمتخصص در مناصب تصمیم گیری و تصمیم سازی، اضمحلال ساختار بروکراسی اداری و نیل به سمت هم پالکی ها و مشاوران بی تجربه و نامرتبط با امور صنعت، دانست.

شرفی در شبکه های اجتماعی، تاکید کرد: جای بسی شگفتی است که قریب به دو سال است که مدیریت عالی شرکت نتوانسته گفتمان غالب شرکت را متوجه بشود که هیچ، تلاشی هم برای شنیدن و فهم مشکلات موجود نکرده است.

او گفت: به نظر می رسد که وقت آن رسیده است که بر کرسی نشستگان بر فراز تپه های عباس آباد، مروری بر تصمیمات و انتخاب های خود داشته باشند، چرا که کارکنان شرکت فرودگاه ها از تدبیر ایشان ناامید شده دست به دامان مقام بالاتر شده اند.

وی افزود: اگر چه بر این باورم که حضور در این کارزارها خود به نوعی مشق دموکراسی و یکی از نشانه های بلوغ اداری همکاران در رساندن نظر و خواسته خود به مقامات بالادست با استفاده از طرقی مسالمت آمیز است که می بایست مورد مباهات  باشد، لیک دوستان امیدی به بهبود نیست با این جماعتی که بر شرکت فرودگاه ها فرود آمده اند و به این زودی عزم پرگشودن  ندارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 2 0

    درود ما که امیدی به آینده نداریم والسلام.

  • قدرت 3 0

    سلام متاسفانه،از بدو انتصاب نخجوانی به عنوان مدیرعامل شرکت فرودگاه ها،به دلیل حضور نداشتن چند روز در هفته ایشان در حوزه تحت مسئولیت،واختصاص این وقت به،خلبانی شرکت کیش ایر،حضور مشاوران غیرمتعهد وغیر متخصص،وتزریق مدیران کار نابلد از سایر وزارت خانه ها،وبعضا انتصاب افراد بیکار به سمت پست های ارشد مدیریتی شرکت فرودگاه ها،در آینده ای نه چندان دور باید شاهد فرو پاشی این شرکت،مانند شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی باشیم

  • فیروز مهدی نسبت 0 0

    من یک جانباز هستم حقوقم هشت میلیون هست در واقع با چهار پنج میلیون قسط به سختی زندگی میکنم آرزوی مرگ میکنم

  • فیروز مهدی نسبت 0 0

    والله من یک جانباز هستم با سی دو سال هفت ماه سابقه سال ۹۸ با دو میلیون صد بازنشسته شدم الان هفت ملیون هشت صددو پنجاه شد چهار پنج میلیون قسط پرداخت میکنم به سختی زندگی میکنم آرزوی مرگ میکنم