| کد خبر: 268724 |

گمانه‌ زنی‌ های کارکنان معترض مترو درباره وعده ناشفاف مسکن

مقامات مترو گفته اند که برای مسکن پرسنل برنامه هایی داریم، ولی کارکنان معترض مترو به دلیل شفاف نبودن وعده، درباره دلایل آن گمانه زنی کرده اند.

تین نیوز

مقامات مترو گفته اند: برای مسکن پرسنل برنامه هایی داریم، ولی کارکنان معترض مترو به دلیل شفاف نبودن وعده، درباره دلایل آن گمانه زنی کرده اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از شبکه های اجتماعی، بسیاری از فعالان صنفی این روزها تلاش می کنند که به همکاران خود یادآوری کنند که « معیشت و مشکلات شما به عنوان کارکنان یک مجموعه، در ته فهرست اهمیت برای کارفرما جا دارد، چرا که فضا این گونه است و کارفرماها به چنین رویه ای عادت کرده اند- مگر این که با تلاش جمعی طوری فضا را تغییر بدهید که در فهرست اهمیت، در اولویت قرار بگیرید.»

کارکنان یک مجموعه با زیر ذره بین قرار دادن رفتار کارفرما، به محرکه اصلی وعده هایی پی می برند که کارفرما درباره آن ها شفاف سازی نکرده است. در همین گفتگوها کشف می شود که با توجه به خاستگاه وعده ها، احتمال کدام رویداد بیشتر است و برای نمونه، تا چه اندازه می توان به وعده ها امیدوار بود.

این ویدیو نمونه ای از بررسی دلیل و خاستگاه قول و قرارهای مسئولان متروست. کارکنان معترض مترو که در تجمع اخیر خود شعار خجالت و استعفای مدیر می دادند، نوشته اند: «وقتی مسعود درستی در پاسخ به انتقادات در خصوص موضوع فساد در منازل سازمانی حرف رو عوض می کنه و می گه شهرداری برای مسکن پرسنل یه برنامه هایی داره یعنی چی.»

*منبع کانال تلگرامی داوطلب

@davtalaborg  

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.