| کد خبر: 264342 |

◄ کمبودهای بخش هوانوردی واقعی است، کیک نیست

اظهارات سخنگوی دولت درباره افتتاح فرودگاه سقز که گفته رسانه ها می توانند بروند ببینند افتتاح واقعی بوده است یا کیک، با واکنش هایی در شبکه هایی اجتماعی مواجه شد.

تین نیوز

کمبودهای بخش هوانوردی نیز واقعی است، کیک نیست.

به گزارش تین نیوز، اظهارات سخنگوی دولت درباره افتتاح فرودگاه سقز که گفته رسانه ها می توانند بروند ببینند افتتاح واقعی بوده است یا کیک، با واکنش هایی در شبکه هایی اجتماعی مواجه شد.

 علی بهادری جهرمی روز گذشته در نشست خبری در خصوص حاشیه های سفر رئیس به سقز و افتتاح فرودگاه این شهر بیان کرد: در گذشته یک افتتاح ویدئو کنفرانسی صورت گرفت اما از مردم بپرسید آیا پروازی با این فرودگاه داشتند؟ از این افتتاحیه ها در گذشته زیاد صورت گرفت. اما طی این ۲ سال منابع تامین و تکمیل شد و به صورت رسمی افتتاح شد. رسانه ها می توانند بروند ببینند افتتاح واقعی بوده است یا کیک.

یکی از کاربران شبکه های اجتماعی در حساب کاربری شخصی خود با اشاره به این جمله سخنگوی دولت که رسانه ها بروند ببینند افتتاح واقعی بوده یا کیک؟ با برشمردن کمبودهای بخش هوانوردی نوشت: بله این فرودگاه کیک نیست و بالاخره افتتاح شد.

وی افزود: اما کمبودها  بخش هوانوردی هم کیک نیست و واقعی است.

او برخی از این کمبودها را به شرح زیر برشمرد: 

- 45 فرودگاه کشور روی هم سهم 10 درصدی در جابجایی مسافر دارند.

- دچار فقر شدید ناوگان با ظرفیت کمتر از 120 صندلی در صنعت هوایی هستیم.

این کاربر شبکه های اجتماعی تاکید کرد: ذوق زدگی های شما از کمبودهای ما کم نمی کند، تحول سرعت نیاز دارد.

فرودگاه سقز

 این پروژه هم مثل برخی پروژه های نیمه تمام دیگر از سال ۱۳۸۴ آغاز شده و تیرماه سال ۱۴۰۰ و در واپسین روزهای دولت دوازدهم به صورت ناقص افتتاح شد. از آن زمان تاکنون حتی یک پرواز هم در آن انجام شده بود و بدلیل اینکه به صورت ناقص افتتاح شد، امکان هیچ کارایی نداشت.

وی یادآور شد: در دو سال اخیر با روی کار آمدن دولت سیزدهم، این پروژه در کمتر از ۲ سال با تزریق اعتبار لازم تکمیل شد. علاوه بر ساخت و تکمیل برج مراقبت و تجهیز آن، ساخت دیوار حفاظتی ساختمان ترمینال و ساختمان پلیس و دیگر پروژه های زیرساختی و تجهیز تاسیسات در دستور کار قرار گرفت و به تکمیل و بهره برداری عملیاتی رسید.

بهادری جهرمی افزود: امروز پس از سال ها انتظار، سقزی ها به آرزوی خود رسیدند و فرودگاه این شهر افتتاح و الان بصورت هفتگی دو پرواز در این فرودگاه انجام می شود. مردم بهترین قضاوت کننده هستند که واقعیت چیست.علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری در خصوص حاشیه های سفر رئیس به سقز و افتتاح فرودگاه این شهر بیان کرد: بله در گذشته یک افتتاح ویدئو کنفرانسی صورت گرفت اما از مردم بپرسید آیا پروزای با این فرودگاه داشتند؟ از این افتتاحیه ها در گذشته زیاد صورت گرفت. اما طی این ۲ سال منابع تامین و تکمیل شد و به صورت رسمی افتتاح شد. رسانه ها می توانند بروند ببینند افتتاح واقعی بوده است یا کیک. منبع: تسنیم

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    ما نهایتا چاره ایی جز حرکت برای ساخت حداکثری هواپیمای مسافربری ۷۰ نفره نداریم در بخش بدنه به نتایج خوبی رسیدیم در بخش موتور و اویونیک هم بدون دستاورد نبودیم حالا باید زرنگ باشیم در بین تحولات جهان که ریتم تندی هم گرفته دنبال معاملات و همکاری هایی با شرق و حتی غرب بگردیم که مثلا یک قطعه مهم بومی سازی بشه این کار شد دارد چون روسیه در شرایط خوبی نیست و غرب به مرحله انتقال قدرت نزدیک شده .