| کد خبر: 264176 |

◄ رانندگان برخلاف اظهارات مدیران شرکت ها برای حمل کالای ترانزیت آمادگی دارند

تعدادی دیگر از رانندگان ترانزیت ضمن رد اظهارات مدیرعامل این شرکت حمل و نقل بین المللی و با تایید سخنان همکار خود در بندرعباس، فهرستی از رانندگانی را که برای ترانزیت کالا به ترکمنستان و آسیای میانه آمادگی دارند در اختیار تین نیوز قرار دادند.

تین نیوز

شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا ، اظهارات رانندگان ترانزیت را در مورد عدم ارایه بار به رانندگانی که خواستار حمل یکسره بار به ترکمنستان و آسیای میانه هستند، تکذیب کردند.

به گزارش تین نیوز،  انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل بین المللی استان خراسان در این زمینه گفت و گویی با غلام نبی نگهبان، مدیر عامل شرکت حمل و نقل بین المللی پارس پردیس ترابر، انجام داد که وی گفت: من به عنوان یک فعال حمل و نقل بین المللی به ضرس قاطع اعلام می کنم این خبر کذب محض است و معلوم نیست برخی با نشر این اخبار چه مقاصدی را دنبال می کنند؟!

 او افزود: شرکت ما اکنون یک صد دستگاه کانتینر آماده برای بارگیری در بندرعباس دارد اما اکثر رانندگان از حمل یکسره ترانزیت به ترکمنستان امتناع می ورزند و ما هم نمی توانیم آنان را به این کار مجبور کنیم. من به عنوان مسئول یک شرکت حمل و نقل بین المللی به رانندگان التماس کردم تا سرانجام از 50 دستگاه کامیون فقط 8 نفر راضی به اخذ ویزا برای سفر و حمل بار به ترکمنستان شده اند که فعلا برای 4 نفر ویزا صادر شده است.

به دنبال درج این اظهارات در تین نیوز، تعدادی دیگر از رانندگان ترانزیت ضمن رد اظهارات مدیرعامل این شرکت حمل و نقل بین المللی و با تایید سخنان همکار خود در بندرعباس، فهرستی از رانندگانی را که برای ترانزیت کالا به ترکمنستان و آسیای میانه آمادگی دارند در اختیار تین نیوز قرار داده و از مدیران شرکت های حمل و نقل خواستند نسبت به بارگیری کانتینرهای خود که به مقصد ترکمنستان و آسیای میانه در گمرک شهید رجایی دپو شده اند با این رانندگان (لیست پیوست) تماس بگیرید چرا که بعضی از این رانندگان حدود 2 هفته است که خوابیده اند (باربه مقصد سرخس ترکمنستان نباشد).

لیست کامیون ها

لیست رانندگان کامیون

همچنین نامه ای به امضای رئیس کانون انجمن صنفی کارفرمایی کامیون داران خراسان رضوی، در اختیار تین نیوز قرار گرفته که طی آن همان مشکلاتی که از قول یک راننده در تین نیوز منتشر شده بود به رئیس دادگستری، استاندار، مدیرکل اطلاعات و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان رضوی اطلاع رسانی شده است. ( تصویر نامه پیوست است)

رضا تیموری رئیس کانون انجمن صنفی کارفرمایی کامیون داران خراسان رضوی همچنین در پیامی که متن آن در شبکه های مجازی منتشر شده و در اختیار تین نیوز نیز قرار گرفته است از مشکلات رانندگان ترانزیت آسیای میانه سخن گفته است.

متن پیام مذکور به شرح زیر است:

مقام عالی وزارت جناب آقای دکتر بذر پاش

معاون محترم حمل و نقل وزارت جناب آقای دکتر افندی زاده

ریاست محتر م سازمان  جناب آقای مهندس امانی

معاون محترم حمل و نقل سازمان  جناب آقای مهندس شهرکی

مدیر کل محترم دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی کشور جناب آقای مهندس هدایتی 

سلام علیک 

با این اسناد و با این سرمایه گذاران بی ادعا  و با این نیروهای آماده به کار، اگر همراهی های بی حد و حساب شما با شرکت های حمل و نقل بین المللی در آینده نه چندان دور کشور را در بخش بین المللی زمین گیر نکند، بدون شک و تردید به تمامی خانواده های این جماعت آماده به کار ظلم و ستم کرده اید. بعضا در تصمیمات نه ایران دیده میشود  و نه ایرانی دیده می شود .

توان و قدرت وزارتخانه و سازمان به کمتر از یک اتحادیه رسیده است ( با پوزش از اتحادیه ها ) چرا که اگر اتحایه ای متوجه زیاده خواهی عضو خود گردد از ادامه کارش جلوگیری و نسبت به ابطال پروانه ای که صادر کرده اقدام می کند، صدها پروانه در بخش بین المللی و خصوصا در خراسان صادر کرده اید، ضمن اینکه در خیلی از وقت نمی دانید دفتر این شرکت کجاست، چه رسد به نظارت.

ارادتمند، رضا تیموری

۴۰۲/۸/۱۹

نامه رضا تیموری مشهد

نامه رضا تیموری مشهد 1

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.