| کد خبر: 255422 |

◄ رانندگان سواری کرایه با کوهی از مشکلات به استقبال روز کارگر رفتند+ عکس

رانندگان سواری کرایه در حالی امروز 11 اردیبهشت به استقبال روز جهانی کارگر رفتند که مدتهاست با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می کنند.

تین نیوز

رانندگان سواری کرایه در حالی امروز 11 اردیبهشت به استقبال روز جهانی کارگر رفتند که مدتهاست با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می کنند.

به گزارش تین نیوز ، واقعی نشدن کرایه حمل مسافر یکی از اساسی ترین مشکلات رانندگان سواری کرایه به عنوان بخشی از مجموعه حمل و نقل عمومی بین شهری است، تخفیفی که به نظر می رسد دولت از جیب رانندگان به مردم ارایه می کند.

کافی نبودن سهمیه بنزینی که برای ناوگان سواری کرایه تخصیص یافته، یکی دیگر از مشکلات آنان است.

به گفته رانندگان، این سهمیه معمولا بین ۱۰ تا ۱۲ روز، جوابگوی نیاز  آنان است و در مابقی ایام ماه یا راننده باید به امید واریز مابه التفاوت سوخت، بنزین آزاد بزند (که با این شرایط اصلا سرویس دهی مقرون به صرفه نیست)،  یا باید خانه نشین شود و یا سراغ کار دیگری برود.

بیشتر بخوانید:

بی توجهی شرکت های حمل و نقل مسافربری به شرایط استراحتگاه رانندگان

در کنار ناکافی بودن سهمیه سوخت، عدم واریز به موقع هزینه مابه التفاوت سوخت، نیز بر مشکلات آنان افزوده است.پولی که قرار بود هر ماه به حساب رانندگان واریز شود اما چند ماه یک بار هم این اتفاق نمی افتد.

محل استراحت نیز از دیگر مشکلات رانندگان سواری کرایه است، آنان یا فاقد استراحتگاه هستند و مجبورند در خودرو یا حاشیه خیابان استراحت کنند و یا اگر استراحتگاهی دارند خبری از امکانات رفاهی و بهداشتی در آنها نیست.

اینها فقط بخشی از مشکلات رانندگان سواری کرایه است که آنان در شبکه های اجتماعی به آنها پرداخته اند و با انتشار تصویر زیر که سختی کارشان را نشان می دهد به استقبال روز جهانی کارگر رفته اند.

رانندگان سواری کرایه

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.