| کد خبر: 248830 |

◄ شرکت های حمل و نقل جاده ای برای جمع آوری دستگاه کارتخوان غیرمرتبط اقدام کنند

تقاضا می شود نسبت به جمع آوری کلیه دستگاه های پوز که به نام سایر اشخاص از جمله متصدیان و کارکنان مربوطه است اقدام گردد.

تین نیوز

انجمن صنفی کارفرمایان مؤسسات و شرکت های حمل و نقل کالای برون شهری تهران و حومه خطاب به مدیران مؤسسات و شرکت های حمل و نقل اعلام کرد: پیرو اطلاع رسانی های قبلی در خصوص استفاده از دستگاه های کارتخوان بانکی (پوز)، به نام شرکت یا اعضای هیئت مدیره، تقاضا می شود نسبت به جمع آوری کلیه دستگاه های پوز که به نام سایر اشخاص از جمله متصدیان و کارکنان مربوطه است اقدام گردد.

به گزارش تین نیوز، این درخواست به دنبال صدور بخشنامه ای انجام شده که دوم مهر ماه از سوی دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای صادر شده است.

در این بخشنامه، مهرداد حمداللهی مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تاکید کرده بود: تمامی  شرکت های حمل و نقل داخلی کالا موظفند دستگاه های کارت خوان (POS) خود را تا پایان مهر ماه امسال به نام شرکت یا اعضای هیئت مدیره، ثبت و مورد استفاده قرار دهند.

به گفته حمداللهی، استفاده از دیگر دستگاه های کارتخوان (POS) غیرمرتبط و Dا دستگاه هایی که قبلا مشخصات آنها اعلام نشده است در محل شرکت تخلف محسوب می شود و لازم است با مصادیق تخلف برخورد قانونی صورت گیرد.

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای  هدف از این اقدام را ایجاد شفافیت در روابط مالی بین رانندگان و شرکت های حمل و نقل و جلوگیری از تضییع حقوق رانندگان ذکر کرده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.