| کد خبر: 246938 |

◄ روایت راننده از چگونگی آسیب دیدن یکی از چشمهایش به دلیل پرتاب سنگ

خبرنگار ما برای پیگیری این رخداد گفت و گویی با این راننده اتوبوس انجام داد که وی گفت: ساعت حدود 9 شب پنج شنبه گذشته (17 شهریور) با مسافران پاکستانی عازم شهر قم بودم که درحین حرکت سنگی به شیشه جلوی اتوبوس برخورد کرد و موجب مصدومیت شدیدچشمم شد.

تین نیوز

به دنبال انتشار فیلمی از آسیب دیدگی چشم چپ یک راننده اتوبوس مسافری در حوالی بم در شبکه های اجتماعی، بار دیگر موضوع امنیت جاده های کشور برای رانندگان ناوگان سنگین، مورد توجه آنان قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز، خبرنگار ما برای پیگیری این رخداد گفت و گویی با این راننده اتوبوس انجام داد که وی گفت: ساعت حدود 9 شب پنج شنبه گذشته (17 شهریور) با مسافران پاکستانی عازم شهر قم بودم که درحین حرکت سنگی به شیشه جلوی اتوبوس برخورد کرد و موجب مصدومیت شدیدم شد.

این راننده که نوید پرکاله نام دارد، افزود: محل وقوع حادثه، بعد از فلکه دوم بم بود که قبلا و در زمان شاگردی راننده نیز در همین مسیر با پرتاب سنگ به شیشه بغل یا بدنه اتوبوس مواجه شده بودم ولی این بار سنگ به شیشه جلوی اتوبوس برخورد کرد و موجب  شکسته شدن شیشه و آسیب دیدگی چشم چپم شد.

نوید پرکاله ادامه داد: پس از اصابت سنگ به شیشه جلو، خرده شیشه ها وارد چشمم شد و ناگهان متوجه شدم جایی را نمی بینم و حتی فکر کردم نابینا شده ام، در این زمان در حالی که چشمم خونریزی می کرد فرمان اتوبوس را به فردی که بغل دستم نشسته بود سپردم.

او عنوان کرد: پس از تماس با اورژانس و مراجعه آنان، به بیمارستان اعزام شده و چشمم شست و شو داده شد و با قطع خونریزی، بینایی ام را به دست آوردم اگرچه هنوز مقداری سوزش و ضعف بینایی احساس می کنم.

این راننده که متولد سال 1371 و 32 ساله است و از 6 ماه پیش از شاگرد اتوبوس به کار رانندنگی وارد شده، تاکید کرد: با وجود مشکل بزرگی که برایم پیش آمد، وقتی دوستانم برای باطل کردن دفترچه رانندگی به پلیس راه بم مراجعه کردند، مامور پلیس راه از پس دادن دفترچه رانندگیم امتناع و عنوان کرد که خود راننده باید مراجعه کند.

فیلم را ببینید:

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.