| کد خبر: 246070 |

پیشنهاد یک مقام صنفی:

◄ سلب امتیاز شرکت هایی که پس از حرکت کامیون، بارنامه باطل می کنند

اخیرا انتقاد رانندگان از عملکرد برخی شرکت های حمل و نقل جاده ای مبنی بر ابطال بارنامه پس از صدور آن، در شبکه های اجتماعی افزایش یافته است.

تین نیوز

اخیرا انتقاد رانندگان از عملکرد برخی شرکت های حمل و نقل جاده ای مبنی بر ابطال بارنامه پس از صدور آن، در شبکه های اجتماعی افزایش یافته است.

به گزارش تین نیوز، عضو هیئت مدیره انجمن صنفی کامیونداران اصفهان در توضیح این موضوع به خبرنگار ما گفت: بعضی از شرکت های حمل و نقل بعد از بارگیری و حرکت کامیون بارنامه صادره را باطل می‌کنند که راننده هم از این موضوع اطلاعی ندارد.

محسن جلالی در مورد تبعات این اقدام عنوان کرد: اولین مشکلی که در این بین پیش می آید پرداخت نکردن سهم ۹ درصد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است.

وی افزود: دومین مشکل شارژ نشدن کارت سوخت جهت پیمایش برای رانندگان و کامیوندارانی است که قربانی این اقدام شرکت ها شده اند.

بیشتر بخوانید:

چگونه برخی شرکت های حمل و نقل سهم سازمان راهداری را نادیده می گیرند؟

او اظهار کرد: سومین مشکل، باطل شدن بیمه بار بوده و مشکل چهارم هم این است که در صورت بروز هرگونه حادثه ای، بیمه به هیچ عنوان قبول مسئولیت نمی‌ کند.

جلالی گفت: چنانچه شرکتی چنین تخلفی را انجام دهد خیانت بزرگی اول به بیت المال و دوم به شخص راننده کرده است و به عقیده بنده  سازمان باید چنین شرکتی را سلب امتیاز کند تا درسی برای دیگران باشد.

به گفته رانندگان و کامیونداران، برخی شرکت های حمل و نقل وقتی بارنامه صادر کردند و مطمئن شدند راننده راهی جاده شده است اقدام به باطل کردن بارنامه می کنند.

رانندگان می گویند با این کار نه تنها سهم سازمان و دولت و بیت المال پرداخت نمی شود بلکه راننده و ناوگانی هم که راهی جاده شده با مشکل سوخت مواجه می شود و در صورت وقوع حادثه نیز خسارت متوجه رانندگان خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.