| کد خبر: 240888 |

◄ صف 2 کیلومتری سوخت در زاهدان/ رانندگان قاچاقچی نیستند+ فیلم

تنها چند روز پس از آن که یکی از رانندگان کامیون با انتشار فیلمی در شبکه های اجتماعی، با توجه به قاچاق سوخت از ایران به افغانستان توسط برخی کامیون های افغان از طریف مرز دوغارون از سختگیری بر رانندگان داخلی انتقاد کرد، یک راننده اتوبوس از صف 2 کیلومتری اتوبوس ها در زاهدان برای سوختگیری خبر داد.

تین نیوز

تنها چند روز  پس از آن که یکی از رانندگان کامیون با انتشار فیلمی در شبکه های اجتماعی، با توجه به قاچاق سوخت از ایران به افغانستان توسط برخی کامیون های افغان از طریف مرز دوغارون از سختگیری بر رانندگان داخلی انتقاد کرد، یک راننده اتوبوس از صف 2 کیلومتری  اتوبوس ها در زاهدان برای سوختگیری خبر داد.

به گزارش تین نیوز، چند روز  پیش یک راننده کامیون از این که مسئولان دنبال کشف قاچاق سوخت در باک ناوگان ایرانی که در مسیرهای داخلی کار می کنند، هستند و با کم کردن سهمیه گازوئیل ناوگان داخلی و جایگاه ها مشکلات عدیده ای برای آنان به وجود آورده اند انتقاد کرد و خواستار نظارت بر کامیون ها و نفت کش های خارجی که از مرزهای ایران خارج می شوند، شد.

بیشتر بخوانید:

پس از انتشار این خبر، حسین سرگزی راننده اتوبوس در زاهدان فیلمی در اختیار خبرنگار ما قرار داد که بر اساس آن در زاهدان صفی 2  کیلومتری برای سوختگیری اتوبوس ها تشکیل شده بود.

وی گفت: همچنان که در فیلم مشاهده می شود صف سوختگیری اتوبوس ها به بیرون ترمینال زاهدان کشیده شده و انتهای صف تا میدان انقلاب این شهر امتداد یافته است.

به گزارش تین نیوز، در شهر زاهدان تنها یک جایگاه به اتوبوس ها گازوییل می دهد و آن هم جایگاه داخل ترمینال است و دیگر هیچ جایگاهی به اتوبوس های برون شهری سوخت نمی دهد.

گفته می شود این تصمیم با هدف نظارت بر سوختگیری اتوبوس ها و برای جلوگیری از قاچاق و فروش غیرمجاز سهمیه سوخت دولتی صورت گرفته است در حالی که به گفته رانندگان قاچاقچیان اصلی افراد دیگری بوده و مسئولان به اشتباه در بین رانندگان اتوبوس و کامیون در پی پیدا کردن افراد متخلف هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.