| کد خبر: 238519 |

◄ نارضایتی رانندگان ترانزیت از عدم پرداخت حق توقف

برخی رانندگان فعال در ترانزیت حمل مواد و مایعات قابل اشتعال (چهار مواد) از تحمیل قراردادهای یک طرفه به رانندگان ایرانی از سوی نمایندگان شرکت ها و تجار خارجی انتقاد کردند.

تین نیوز

برخی رانندگان فعال در ترانزیت حمل مواد و مایعات قابل اشتعال (چهار مواد) از تحمیل قراردادهای یک طرفه به رانندگان ایرانی از سوی نمایندگان شرکت ها و تجار خارجی انتقاد کردند.

به گزارش تین نیوز، در پیامی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده، آمده است: رانندگان تریلى تانک که در بخش حمل مواد و مایعات قابل اشتعال (چهار مواد) از مبدأ اقصى نقاط کشور به مقصد مرز میرجاوه فعالیت دارند با مشکلات عدیده اى روبرو و مواجه هستند.

بر اساس آن چه در این پیام ذکر شده برخی از این مشکلات به شرح زیر است:

١- انعقاد قراردادهاى یک طرفه از سوى نمایندگان شرکت ها و تجار خارجى در هنگام بارگیرى و تحمیل این گونه قراردها که با تعهدات و مفادى که در آنها ذکر شده رانندگان را از حق و حقوق قانونى خود محروم مى کنند چرا که دست و پاى رانندگان را در دریافت حق توقف ( خواب ) و دیگر مشکلات احتمالى و قابل پیش بینى بسته است.

بیشتر بخوانید:

٢- دریافت هزینه هاى هنگفت از رانندگان از بدو ورود به پارکینگ تیر پارک و گمرک پاکستان و NLC به عناوین مختلف همچون (ورودى، خروجى، باسکول، حق گمرک، دلالان، نمایندگان شرکت ها و تجار پاکستانى و غیره ...

٣- عدم وجود امکانات خدماتى و رفاهى براى رانندگان جهت استفاده

٥- عدم هماهنگى تجار پاکستانى و داخلى جهت دریافت تأییدیه حمل مواد مورد معامله و نیز در فرستادن رانندگان به مناطق مرزى که موجب بلاتکلیفى و سردرگمى و توقف طولانى مدت آنها مى شود.

٦- اجبار رانندگان در عقد قرارداد از سوى نمایندگان تجار پاکستانى به منظور گرفتن اختیار از رانندگان که هیچ گونه ادعاى قانونى نداشته باشند.

و ...

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.