| کد خبر: 229894 |

◄ راهکار تشویق سرمایه گذاران به حضور در بازار حمل و نقل مسافری

تولید و سرمایه در کنار هم رکن اساسی توسعه ملی را شکل می دهد و هرگونه تسهیل گری در این امر، به حرکت حمل و نقل به سمت اهداف راهبردی منتهی خواهد شد.

تین نیوز

یک فعال بخش حمل و نقل مسافری جاده ای گفت: شعار سال جدید با درایت مقام معظم رهبری با سه محور  تولید، پشتیبانی و مانع زدایی طراحی و اعلام شده و حمل و نقل در هر سه حوزه خود را از مخاطبان جدی این رهنمود می داند.

به گزارش تین نیوز، کامبیز تاتاری این مطلب را در شبکه های اجتماعی بیان کرد و افزود: تولید و سرمایه در کنار هم رکن اساسی توسعه ملی را شکل می دهد و هرگونه تسهیل گری در این امر، به حرکت حمل و نقل به سمت اهداف راهبردی منتهی خواهد شد.

وی با بیان این که بازار سرمایه با پتانسیل ذاتی خود دنبال بازارهای موازی در حوزه مبادلات مالی می گردد ، عنوان کرد: وظیفه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برداشتن موانع در مسیر توسعه  حمل و نقل است.

او تاکید کرد: حمل و نقل بدون اهرم های مطمئن پشتیبانی،  معمولا به کندی صورت می گیرد و به همین دلیل با برنامه ریزی برای جلوگیری از هدر رفت منابع موجود در بخش های مختلف حمل و نقل باید تلاش شود بستری آرام و مطمئن برای فعالان عرصه حمل و نقل فراهم گردد.

تاتاری در توضیح چگونگی پشتیبانی از حمل و نقل که شعار سال بر آن دلالت دارد، گفت: هر مسیری که سرمایه گذاری را کوتاه تر کند در گرو پشتیبانی قدرتمند راهداری و حمل و نقل جاده ای است.

وی افزود: تشویق سرمایه گذاران و ترغیب آنان به حضور گسترده تر در بازار حمل و نقل تنها با رفع مقررات تشریفاتی و موانع دست و پاگیر اداری امکان پذیر است.

او عنوان کرد: حمل و نقل به عنوان یکی از مخاطبان جدی پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی با راهبرد شناسایی موانع، ارائه راهکار و اقدام عملیاتی برای رفع آن باید به میدان بیاید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.