| کد خبر: 217081 |

◄ بیمه تکمیلی رانندگان کامیون؛ دریافت مبالغ کلان،ارایه کمترین خدمات

در حالی که نیمه‌ مرداد امسال قرارداد بیمه تکمیلی عمر و حوادث رانندگان ناوگان حمل و نقل جاده‌ای بخش حمل کالا برای یک سال دیگر و این بار با شرکت جدیدی منعقد شد، برخی رانندگان معتقدند با توجه به ابهامات قرارداد سال گذشته لازم است در مورد قرارداد جدید و جزئیات سقف بیمه شفا‌ف‌سازی شود.

تین نیوز

در حالی که نیمه‌ مرداد امسال قرارداد بیمه تکمیلی عمر و حوادث رانندگان ناوگان حمل و نقل  جاده‌ای بخش حمل کالا برای یک سال دیگر و این بار با شرکت جدیدی منعقد شد، برخی رانندگان معتقدند با توجه به ابهامات قرارداد سال گذشته لازم است در مورد قرارداد جدید و جزئیات سقف بیمه شفا‌ف‌سازی شود.

به گزارش تین نیوز، کوروش فلاحی فعال حمل و نقل جاده‌ای در مورد قرارداد سال گذشته بیمه تکمیلی رانندگان در شبکه‌های اجتماعی نوشت: طبق مصاحبه روز ۲۶ آذر ۹۸ رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، سازمان سالی ۳۰ میلیون بارنامه صادر می‌کند.

این راننده کامیون افزود: اگر هر بارنامه را متوسط ۲میلیون تومان در نظر بگیریم که حداقل نرخ بارنامه است، با توجه به این‌که بر اساس قرارداد سال گذشته، نیم درصد کل کرایه توسط شرکت‌های حمل و نقل جهت بیمه تکمیلی از رانندگان اخذ می‌گردد از هر بارنامه مبلغ 10 هزار تومان کسر می‌شود.

فلاحی ادامه داد: حاصل ضرب 30 میلیون در 10 هزار، عدد 300 میلیارد تومان است که این عدد بر اساس حداقل نرخ، محاسبه شده است.

وی گفت: جالب‌تر این‌که 20 درصد از کل مبلغ اخذ شده یعنی 60 میلیارد تومان متعلق به کانون  شرکت‌های حمل و نقل بوده است.

این اظهارات در حالی مطرح شده که همچنان که گفته شد، روابط عمومی کانون سراسری انجمن‌های صنفی کارفرمایی کامیونداران کشور و کانون انجمن‌های صنفی کارگری رانندگان ناوگان حمل کالای کشور، اواسط مرداد ماه از انعقاد قرارداد با یک شرکت جدید بیمه‌ای برای بیمه تکمیلی رانندگان خبر داد.

بر اساس آن‌چه روابط عمومی این 2 کانون اعلام کرده است سقف تعهدات، ارایه خدمات و نحوه نظارت در قرارداد جدید شرایط متفاوتی نسبت به 2 سال گذشته دارد.

این در حالی است که چند روز پیش یکی از رانندگان  با ارسال تصویر پیوست در شبکه‌های اجتماعی نوشت: واقعاً ظلم نیست با این همه هزینه که ما در ماه بابت بیمه پرداخت می‌کنیم اکثر داروها در تعهد بیمه تامین اجتماعی نباشد؟ 114 هزار تومان پول دارو ریالی را بیمه پرداخت نکرده است، چرا؟

بیمه

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • صمد 4 0

    بدتر از همه تمام افراد تحت تکفل راننده شامل بیمه تکمیلی نمیشه یعنی راننده ای که بیشتر از دوتا بچه داره بچه سوم اگه مریض شد باید رو به قبله درازش کنند یا پدر و مادر پیری که تحت تکفل راننده قرار داره شامل بیمه تکمیلی نمیشه صد رحمت به خانبلوکی باز قراردادی که اون با بیمه ایران بسته بود شامل تمام افراد تحت تکفل راننده می‌شد اینا روی اونم سفید کردن هزینه شو مگه خود راننده نمیده شماها چرا جونتون در میاد

  • یوسف عابدی 1 1

    اعتبار کارت هوشمند رانندگان

  • طاهره 6 0

    چرا بیمه تکمیلی رانندگان شامل هزینه ویزیت وهزینه دارو نمیشه

  • یوسف 0 0

    بیمه ها میلیاردی میخوردن حاضر نیستن خدمات خوب بدن مشل از اتحادیه انجمن رانندگان هست