| کد خبر: 216836 |

◄ 50 روز از ابلاغ گذشت؛ تن-کیلومتر در استان‌ها به‌روزرسانی نشد

یک راننده کامیوندار گفت:بیش از 50 روز از تاریخ قرار اجرای نرخ تن کیلومتر ۱۸۲۲ می‌گذرد و همچنان مدیران استان‌ها در برابر اجرای این مصوبه قانونی مقاومت می‌کنند.

تین نیوز

یک راننده کامیوندار گفت: بیش از 50 روز از تاریخ قرار اجرای نرخ تن-کیلومتر ۱۸۲۲ می‌گذرد و همچنان مدیران استان‌ها در برابر اجرای این مصوبه قانونی مقاومت می‌کنند.

به گزارش تین نیوز، کوروش فلاحی با بیان این که تن-کیلومتر بازیچه دست مدیران استانی شده است، در شبکه‌های اجتماعی عنوان کرد: آخرین نرخ اعلان شده که قرار بود تیرماه  ۹۹ اجرایی شود (بر اساس دستورالعمل مدیرکل دفتر حمل کالا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای)  ۱۸۲۲ ریال با ارز  ۱۸ هزار تومان بود.

وی افزود: اگر قرار بر به‌روزرسانی باشد، نرخ ارز در حال حاضر حدود ۲۴ هزار تومان است و نرخ تن کیلومتر اجرا نشده دیگر متناسب با تورم و افزایش قیمت‌ها نیست و باید بار دیگر به‌روزرسانی شود.

این راننده کامیوندار تاکید کرد: برای مثال لاستیک یکی از اقلام اصلی مصرفی در حمل ونقل جاده‌ای است که طی یک ماه گذشته ۵۰ درصد افزایش قیمت داشته است.

به گزارش تین نیوز، فلاحی عنوان کرد:حدود  50 روز از تاریخ قرار اجرای نرخ تن کیلومتر ۱۸۲۲ می‌گذرد و 50 روز است که حق مسلم قشر راننده به خاطر بی‌توجهی و عدم تمکین مسئولان استانی به جیب دلالان صنفی واریز می‌شود.

وی افزود: در شرایط حساس کنونی که دشمنان منتظر گل‌آلود کردن آب هستند تا ماهی بگیرند عصبانی کردن جامعه صنفی از طریق فشار بر معیشت آنان  آب ریختن بر آسیاب دشمن نیست؟

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کوروش 0 0

    سلام. آخه این چه فرمولیه که برای تن کیلومتر گذاشتین که هر ماه باید یه قانون و آیین نامه و دستور العمل جدید صادر بشه و اعدادش رو اصلاح کنن. همیشه دعواست روی نرخ.آخرش هم یه عددی رو توافق میکنن بعد ضرایب رو جوری تعیین میکنن که به اون عدد برسن.
    گرفتید راننده ها رو ؟