| کد خبر: 214442 |

◄ عکس| سطح رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرکت‌های هواپیمایی

شرکت‌های هواپیمایی از پروتکل‌های ستاد کرونا، فقط سرو نکردن غذایش را فهمیده‌اند!

تین نیوز

یک کانال تلگرامی تصویری از ازدحام جمعیت داخل اتوبوس انتقال مسافر هواپیمایی تابان از ترمینال فرودگاه به هواپیما ‌را منتشر کرد که عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این تصویر کاملاً مشهود است.

به گزارش تین نیوز، کانال نهم دی به نقل از توئیتر «مهدیار سعیدیان» پزشک و سردبیر ماهنامه‌ دانستنی‌های پزشکی در توضیح تصویر پیوست که مربوط به پرواز بعد از ظهر دوشنبه 10 تیر هواپیماییِ تابان از مشهد به تهران است، نوشت: این تصویر یک اتوبوس ناوگان حمل و نقل درون شهری نیست  که مردم را به زور داخلش چپانده‌اند؛ بلکه یک اتوبوس انتقال مسافر از ترمینال فرودگاه به هواپیماست! شرکت‌های هواپیمایی از پروتکل‌های ستاد کرونا، فقط سرو نکردن غذایش را فهمیده‌اند! اما فاصله‌گذاری اجتماعی-فیزیکی قربانی سودجویی‌شان شده است.

به گزارش تین نیوز،  در حالی از فردا استفاده از ماسک در مکان‌های عمومی اجباری شده است که سخنگوی وزارت بهداشت نیز  امروز در مورد آخرین وضعیت کرونا در کشور گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱ هزار و ۴۰۸ نفر رسید.

تابان

سیما لاری با تاکید بر لزوم رعایت بهداشت فردی و اجتماعی، لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، شست‌وشوی مکرر دست‌ها و بویژه استفاده از ماسک هنگام خروج از منزل و حضور در تجمعات، گفت: استان‌های خوزستان، آذربایجان‌های غربی و شرقی، کردستان، کرمانشاه، هرمزگان، بوشهر، خراسان رضوی و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی همچنین تاکید کرد: استان‌های تهران، فارس، اصفهان، مازندران، همدان، زنجان، سیستان و بلوچستان، البرز و لرستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

وی با اشاره به اجباری شدن ماسک از فردا و توصیه به پرهیز از سفر و حضور در تجمع‌ها، گفت: روزانه ۱۶۰ هزار در دنیا به کووید ۱۹ مبتلا می‌شوند که در حقیقت ۶۰ درصد کل مبتلایان در یک ماه اخیر هستند و این نشان می‌دهد ابتلا به کووید-۱۹ روندی افزایشی در کل دنیا دارد. بنابراین نقش مردم در مهار و کنترل این بیماری بسیار مهم است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.