| کد خبر: 208240 |

◄ دولت کانادا با کرونا چگونه برخورد می‌کند؟

نخست وزیر کانادا هر روز ساعت ۱۱:۱۵ صبح مصاحبه خبری دارد و آخرین اقدامات دولت فدرال را گزارش داده و ساعت ۳ بعدازظهر نیز نخست وزیر استان‌ها به مردم گزارش می‌دهند.

تین نیوز

در استان انتاریو کانادا قیمت برق در طول هفته کاری به مدت ۴۵ روز به‌دلیل اینکه بخش عمده‌ای از مردم دور کاری می‌کنند و در خانه هستند، بر اساس قیمت Off-pick محاسبه می‌شود و طبق اعلام اداره برق، برای کسانی که توان پرداخت ندارند امکان قسط‌بندی مبلغ قبض وجود دارد.

به گزارش تین نیوز، این مطلب بخشی از پیام یک کاربر شبکه‌های اجتماعی در یک گروه حمل و نقلی در تلگرام است که در خصوص شرایط قرنطینه در کانادا منتشر کرد.

وی در ادامه پیام خود نوشت: همچنین رئیس دولت انتاریو دستور تعطیلی تمامی شرکت‌ها و موسساتی که فعالیت آنها غیرضروری تلقی می‌شود را به مدت 14 روز صادر و فهرست موسسات و شرکت‌هایی که مجاز به اعلام فعالیت هستند را منتشر کرد.

وی ادامه داد: نخست وزیر کانادا هر روز ساعت ۱۱:۱۵ صبح مصاحبه خبری دارد و آخرین اقدامات دولت فدرال را گزارش داده و ساعت ۳ بعد از ظهر نیز نخست وزیر استان‌ها به مردم گزارش می‌دهند و سوالات مردم در قالب سوالات تلفنی مطرح می‌شود (سوالات بر اساس یک پرسش نامه ابتدا دسته‌بندی و اولویت بندی می‌شود بر اساس تعداد سوالات مشترک حوزه مربوطه).

این کاربر تاکید کرد: مدیران شرکت‌ها نسبت به برگزاری جلسه مشترک با تمامی کارمندان به صورت آنلاین اقدام و مدیران ارشد صحبت و در طول جلسه سوالات کارمندان از طریق تکس ارسال شده و‌ همه می‌توانند سوالات را ببینند و بر اساس تعداد لایک هر سوال دسته بندی و‌مدیر مربوطه به سوالات و نگرانی‌های کارمندان در موضوعات مختلف پاسخ می‌دهد.

وی افزود: در لایه‌های مختلف ‌دپارتمان‌های مختلف به همین نسبت روزانه ۳۰ دقیقه جلسه با کارمندان گذاشته می‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.