| کد خبر: 207638 |

◄ تجمع جمعیت در پایانه‌های بار و بیماری که جدی گرفته نمی‌شود

استان‌ها به هیچ عنوان حق تصمیم‌گیری ندارند و هرگونه محدودیت در ستاد ملی در تهران تصمیم گیری می‌شود بنابراین در استان‌ها در این زمینه نباید اقدامی صورت بگیرد.

تین نیوز

در حالی‌که رئیس جمهور کشورمان گفته است باید فعالیت‌های اقتصادی عادی باشد و نگذاریم در زمینه فعالیت اقتصادی مشکلی ایجاد شود فرمانده مدیریت کرونا در تهران با انتقاد نسبت به جدی نگرفتن کرونا، اظهار کرده است: به‌نظر می‌رسد وحدت رویه‌ای به صورت راهبردی وجود نداشت که بر اساس آن، از کشورهایی که توفیقات فراوانی در کنترل بیماری داشته‌اند تجربه کسب کنیم.

به گزارش تین نیوز، علیرضا زالی افزوده است: برخی اقدامات مداخله‌ای همچنان با تاخیر قابل توجهی در حال شکل گرفتن است و هنوز هم با مردم تعارف داریم‌. حضور شهروندان در سطح شهر حاکی از آن است که ما توفیق این را نداشته‌ایم که بخشی از حساسیت واقعی را به مردم منتقل کنیم‌ کووید۱۹ سرایت‌پذیری بالایی دارد و مردم بدون اینکه ترس بی‌مورد پیدا کنند باید بدانند این حد از غفلت نیز صحیح نیست.

در عین حال تصاویر زیر بعد از ظهر روز گذشته( شنبه 24 اسفند) در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و پایانه بار بندر امام را در شرایط بحران شیوع کرونا در کشور نشان می‌دهد و گفته می‌شود این تجمع جمعیت با وجود قطع شدن اعلان بار صورت گرفته است.

photo_2020-03-15_11-00-58

به گزارش تین نیوز، این تجمع جمعیتی و انتقاد از عدم تعطیلی پایانه‌های بار در حالی صورت گرفته که رئیس جمهور امروز گفته است: نسبت به اینکه کاری تعطیل شود، روز و ساعتی تعطیل شود، کسب خاصی مورد محدودیت قرار بگیرد، مرجع آن فقط ستاد ملی در تهران است و استان‌ها به هیچ عنوان حق تصمیم‌گیری ندارند نه استانداران نه بخش‌های بهداشتی و هر گونه محدودیت در ستاد ملی در تهران تصمیم گیری می‌شود بنابراین در استان‌ها در این زمینه نباید اقدامی صورت بگیرد.

photo_2020-03-15_11-00-58

حسن روحانی امروز یکشنبه و پس از جلسه مشترک ستاد اقتصادی دولت و نمایندگان فعالان اقتصادی تاکید کرده است: تصمیم جمع بر این بود و بر این تاکید کردیم که باید شرایط اقتصادی، روند اقتصادی، تعامل مردم و فعالیت اقتصادی علیرغم اینکه ما با کرونا مواجه هستیم و پروتکل‌هایی را از نظر بهداشتی باید مورد توجه قرار دهیم، اما باید فعالیت اقتصادی عادی باشد و نگذاریم در زمینه فعالیت اقتصادی مشکلی ایجاد شود.

پایانه بار

وی افزوده است: مردم مطمئن باشند کالای مورد نیاز آنها اعم از کالاهای مربوط به مسائل بهداشتی و درمانی یا کالاهای مصرفی و روزمره تامین خواهد شد و ذخایر ما به اندازه کافی وجود دارد و هم خریدهای لازم انجام شده  و بنادر ما پر از کالا است و اگر نیاز به ثبت سفارش جدید باشد، بانک مرکزی ارز لازم آن را تامین کرده و بعد هم تامین خواهد کرد.

روحانی خاطرنشان کرده است: ما با کشورهای همسایه برای رفت و آمد در حال مذاکره هستیم،  مخصوصا برای نقل و انتقال کالا در مرزها که با پروتکل‌های بهداشتی که مورد توافق ما قرار می‌گیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.