| کد خبر: 192962 |

عضو انجمن علمی حمل‌ونقل هوایی برشمرد:

◄ چهار چالش‌ اصلی صنعت حمل‌ونقل هوایی بازرگانی

عدم مشق اصول و الزامات و کیفیت حکمرانی در حوزه هوانوردی بازرگانی و کارآمد و اثربخش نبودن خط مشی های مدون شده به دنبال انتصابات نامناسب در سطح مدیران استراتژیک، یکی از چالش های اصلی صنعت حمل ونقل هوایی بازرگانی است.

تین نیوز

یک عضو انجمن علمی حمل ونقل هوایی بی ثباتی و ناپایداری مدیران را به عنوان یکی از چالش های اصلی صنعت حمل ونقل هوایی بازرگانی برشمرد.

به گزارش تین نیوز، داریوش نیکنام گفت: عدم مشق اصول و الزامات و کیفیت حکمرانی در حوزه هوانوردی بازرگانی و کارآمد و اثربخش نبودن خط مشی های مدون شده به دنبال انتصابات نامناسب در سطح مدیران استراتژیک، یکی از چالش های اصلی صنعت حمل ونقل هوایی بازرگانی است.

وی افزود: بی ثباتی و ناپایداری مدیران ارشد تصمیم ساز در حوزه های کلان صنعت نیز که به عنوان پی آمد اجتناب ناپذیر بند یکم شناخته می شود، از دیگر چالش های این حوزه به شمار می آید.

به گزارش تین نیوز، او تاکید کرد: برخی مشکلات در سطح مدیران اجرایی و عملیاتی به عنوان بدنه اصلی مدیریت در صنعت حمل و نقل هوایی که در عمل حامل بار گسترش و توسعه این بخش هستند نیز از جمله چالش های صنعت حمل ونقل هوایی بازرگانی محسوب می شود.

این کارشناس خاطرنشان کرد: کوشش کم اثر و بعضاً بی اثر مشاوران داخلی و بین المللی در ریل گذاری و تثبیت نقشه راه توسعه حمل ونقل هوایی بازرگانی کشور نیز یکی دیگر از چالش های این حوزه است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.