| کد خبر: 178976 |

◄ انتقاد از عدم کاهش قیمت تریلر باوجود کاهش قیمت ارز

قیمت تریلر سه برابر شد ولی کدام‌تان ورق را سه برابر خریدید؟ کدام‌تان لاستیک بارز را سه برابر خریدید؟ کدام‌تان رنگ و قلم جوش را سه برابر خریدید؟ کدام‌تان حقوق کارگران سالن‌های تولید و کارمندان‌تان را سه برابر کردید؟

تین نیوز

یک فعال بخش حمل‌ونقل جاده‌ای کالا از انتقاد از افزایش قیمت‌ تریلر به بهانه افزایش قیمت ارز، از ادامه روند افزایش قیمت‌ها در این بخش با توجه به کاهش ارز انتقاد کرد.

به گزارش تین‌نیوز، داود کریمی گفت: با افزایش قیمت ارز و ایجاد تورم، روند افزایش قیمت تریلرها بسیار عجیب بود.

وی این مطلب را در شبکه‌های اجتماعی بیان کرد و افزود: شرکت‌های فروشنده در لحظه، فروش انجام می‌دادند و لیست را می‌بستند، حتی زمانی که هیچ بانکی باز نبود و ۲۴ ساعت بعد لیست و قیمت جدیدی ارایه می‌کردند.

این فعال بخش حمل‌ونقل تاکید کرد: این رفتار تا جایی پیش رفت که از زمانی که دلار از مرز ۱۱ هزار تومان گذشت، شرکت‌های فروشنده تریلر چند مرحله لیست قیمت‌های خود را افزایش نجومی دادند آن‌چنان که گویی تمام لوازم یک تریلر 100 درصد  با یورو و دلار خریداری می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز، کریمی با طرح چند پرسش از شرکت‌های فروشنده، گفت: قیمت تریلر سه برابر شد ولی کدام‌تان ورق را سه برابر خریدید؟ کدام‌تان لاستیک بارز را سه برابر خریدید؟ کدام‌تان رنگ و قلم جوش را سه برابر خریدید؟ کدام‌تان حقوق کارگران سالن‌های تولید و کارمندان‌تان را سه برابر کردید؟

وی خطاب به فروشندگان تریلر افزود: دلار را بهانه کرده بودید، حالا دلار به کانال ۱۰ هزار تومان برگشت، ورق هم برگشت..هم قیمتش، هم کشتی‌های صادرشده‌اش، اما چرا در جواب سوالِ «چرا قیمت را پایین نمی‌آورید» جمله «ما کاری به دلار نداریم را به زبان می‌آوردید.»

کریمی تاکید کرد: مردم زیر فشارند، ولی آیا نمایندگان شرکت‌ها هم از حقوق مردم دفاع می‌کنند؟

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • غلامحسن 3 0

    با سلام و خسته نباشید به یاری خدا فقط باید امام زمان عجل الله ظهور کنه تا هرچی مال مردم خوره و مفسد و خون مردم خور و لجن و.........‌. از روی زمین پاک کنه تا بتوانیم زندگی کنیم

  • محسن 2 0

    سلام .....گاهی باید مراقب عمال خود باشیم اینکه همیشه دنبال مقصر بگردیم کمال بی انصافی و از روی حرص و تمع است در حال حاضر نیمی از ملت فقط به فکر خودشان هستند که امروز را به هر طریقی که شده طی کنند و ما با این شرایط چه انتظاری از دولت باید داشته باشیم وقتی خودمان به همدیگر رحم نمیکنیم نباید منتظر مروت از جای باشیم ..گران میشود ....ثبت نام میکنیم ....ارزان میشود ...نمیفروشیم تا گران شود ...مثل اینکه یاد گرفته ایم ؟به هر صورت انشاالله خدا چشم دلمان را از مال دنیا سیراب کند....با تشکر از تین نیوز

  • محمد م 0 0

    با سلام با توجه به قیمت حبابی و بالای کشنده در بازار چرا فکری به حال انبوه کشنده های صفر کیلومتر خوابیده در انبارها و بنگاهها نمیشود با استعلام از شرکتهای سایپا دیزل و ماموت و بازرسی عملکرد این ناوگانهای تحویلی به مشتریان خواهید دید چه حجم عظیمی از این ناوگان در انبارها خوابیده و عملا باری جابجا نمیکنند و صاجبان آنها اصلا راننده نیستند و فقط برای سود آوری و ضربه به ناوگان حمل و نقل به صورت هماهنگ و قطره چکانی ماشینهای خود را با قیمت دلخواه عرضه میکنند