| کد خبر: 177446 |

◄ سرنخ‌های تازه از دلیل تصادف خودروی معاون وزیر کار

رانندگان بخش حمل کالای جاده‌ای معتقدند تصاویر منتشر شده از صحنه تصادف نشان می‌دهد مقصر راننده سواری بوده و تقصیری متوجه راننده تریلی نیست.

تین نیوز

در حالی که رئیس پلیس راه گلستان دلایل تصادف خودروی رئیس و معاون سازمان تامین اجتماعی را «عدم رعایت حق تقدم راننده سواری، عدم توجه کافی به جلو راننده تریلی و ناایمن بودن دوربرگردان محل وقوع حادثه» اعلام کرده، رانندگان بخش حمل کالای جاده ای معتقدند تصاویر منتشر شده از صحنه تصادف نشان می دهد مقصر راننده سواری بوده و تقصیری متوجه راننده تریلی نیست.

به گزارش تین نیوز، به اعتقاد رانندگان، تصاویر این حادثه نشان می دهد راننده خودروی سواری (خودروی حامل مسئولان فقید سازمان تامین اجتماعی) حق تقدم را رعایت نکرده و برای خودروی تریلی سد معبر کرده و جلوی تریلی پیچیده است و راننده تریلی نیز اصلاً فرصت نکرده عکس العمل نشان بدهد.

بر اساس آن چه رانندگان در شبکه های اجتماعی عنوان کرده اند؛ سرعت زیاد و عدم رعایت حق تقدم راننده سواری با در نظر گرفتن محل ضربه در خودروی سواری و کامیون در تصاویر کاملا مشهود است و این نشان می دهد مقصر صددرصد راننده سواری است و نمی توان راننده کامیون را هم مقصر دانست.

به گزارش تین نیوز، عصر روز پنج شنبه 24 آبان و در جریان بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از استان گلستان، خودروی حامل رئیس و معاون سازمان تامین اجتماعی در بریدگی شصت‎کلا این استان دچار حادثه شد که در این حادثه محمدتقی نوربخش رئیس و عبدالرحمن تاج الدین معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی، جان خود را از دست دادند.

رسانه ها اعلام کرده اند پس از مصدومیت شدید این دو، آنان با ماشین تشریفات اتاق بازرگانی و صنایع و معادن گرگان به بیمارستان حکیم جرجانی گرگان منتقل شدند که در نهایت جان باختند.

پس از این حادثه، رئیس پلیس راه گلستان گفت: پس از بررسی افسران پلیس راه استان و مشورت با کارشناسان اعزامی از تهران سه عامل تاثیرگذار در بروز این سانحه رانندگی رعایت نکردن حق تقدم از سوی راننده خودرو تویوتا لندکروز حامل رئیس فقید سازمان تامین اجتماعی در هنگام دور زدن، توجه ناکافی به جلو از سوی راننده تریلی و ناایمن بودن دوربرگردان محل وقوع حادثه سه دلیل اصلی در بروز این سانحه شناخته شد.

به گزارش ایرنا، وی تصریح کرد: این سه عامل هر یک به طور مساوی در بروز حادثه مقصر تشخیص داده شدند.

این مقام مسئول در خصوص نبود اسکورت برای مسئولان همراه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طبق قانون و دستورالعمل ویژه برای مقامات و شخصیت ها؛ افرادی که در سانحه دچار صدمه شدند در رده حفاظتی شامل اسکورت راهور و پلیس راه قرار ندارند.

عبدی بیان داشت: در عین حال هر مقام و مسئولی که به استان گلستان سفر کند با هماهنگی و ابلاغ به پلیس سهم هر بخش در تامین اسکورت مشخص می شود که برای برنامه روز گذشته جلسه مربوطه برگزار نشده و درخواستی واصل نشد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.