| کد خبر: 175225 |

◄ قاتلان راننده کامیون دستگیر شدند

حدود یک ماه پس از قتل یک راننده کامیون در کمربندی اندیمشک، فرمانده ‌انتظامی استان خورستان از دستگیری قاتلان این راننده خبر داد.

تین نیوز

حدود یک ماه پس از قتل یک راننده کامیون در کمربندی اندیمشک، فرمانده ‌انتظامی استان خورستان از دستگیری قاتلان این راننده خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز،  سردار حیدر عباس‌زاده فرمانده ‌انتظامی استان خورستان در این زمینه به رسانه‌ها گفت: ماموران پس از تلاش‌های مستمر یک باند سرقت مسلحانه که با پوشش مامور اقدام به سرقت می‌کردند را شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: درتاریخ 14 شهریور امسال درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر کشف جسد مردی در حومه شهرستان اندیمشک دستورات ویژه جهت شناسایی هویت متوفی و بررسی علت مرگ به پلیس آگاهی شهرستان ابلاغ و پس از بررسی مشخص شد متوفی، راننده یک دستگاه تریلر است که با سلاح گرم به قتل رسیده و یک دستگاه تریلر  به همراه محموله آن از متوفی سرقت شده است.

فرمانده ‌انتظامی استان خورستان خاطرنشان کرد: سرانجام پلیس آگاهی، سرکرده باند به هویت (م - ت) را در استان همجوار شناسایی و پس از کسب نیابت قضایی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کرد و متهم در تحقیقات پلیس به قتل راننده و سرقت تریلر به همراه محموله آن با همکاری 6 نفر از همدستانش اعتراف کرد،.

سردار عباس‌زاده به «تسنیم» گفت: یک قبضه سلاح کمری که در سرقت  و قتل از آن استفاده شده بود از محل اختفاء متهم و خودروی تریلر مسروقه به همراه محموله در شهرستان دزفول کشف شد و همدستان متهم در شهرستان اندیمشک شناسایی و دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش تین‌نیوز، «مجتبی خادمی» راننده 41 ساله اهل شهر معمولان لرستان، روز چهارشنبه 14 شهریور در حالی‌که از تبریز به سمت اهواز در حرکت بود در کمربندی اندیمشک قربانی سارقان شد و با شلیک گلوله به قتل رسید. خودروی مقتول، F4 400-40 و بار وی نیز پروفیل بوده است. 

‌آن‌چنان که رانندگان در شبکه‌های اجتماعی عنوان کرده‌ بودند این راننده در حال صحبت کردن با موبایل با یکی از دوستان خود بوده که ناگهان یک خودرو با معرفی خود به عنوان گشت نامحسوس پلیس‌راه، او را متوقف کرد و او نیز با بیان این‌که پلیس متوقفش کرده است، به مکالمه خود با دوستش پایان داد.

 به گفته رانندگان پس از کشف جسد این راننده و شنیدن اظهارات دوست وی که در حال مکالمه با او بود، پیگیری ‌ها نشان داد افرادی که این خودرو را متوقف کرده‌اند سارقانی بودند که تحت عنوان پلیس و گشت نامحسوس وی را متوقف کرده‌ بودند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.