| کد خبر: 174755 |

◄ درخواست رانندگان برای شناسایی عاملان مرگ راننده جوان اتوبوس

به دنبال مرگ راننده اتوبوسی که هفته پیش در سنگ‌پرانی عده‌ای ناشناس مجروح شده‌ بود، رانندگان خواستار برخورد دستگاه‌های امنیتی و قضایی با عاملان و آمران این جنایت شدند.

تین نیوز

راننده اتوبوس

به دنبال مرگ راننده اتوبوسی که هفته پیش در سنگ‌پرانی عده‌ای ناشناس مجروح شده‌ بود، رانندگان خواستار برخورد دستگاه‌های امنیتی و قضایی با عاملان و آمران این جنایت شدند.

به گزارش تین‌نیوز، «مسعود شمس» راننده اتوبوس؛ هفته گذشته در حالی که از اصفهان به سمت بوشهر در حال حرکت بود بر اثر پرتاب سنگ از سوی افراد ناشناس از ناحیه سر زخمی شد و به کما رفت.

بر اساس این گزارش، این راننده اتوبوس که بامداد چهارم مهر ماه در جاده سمیرم به یاسوج توسط عده‌ای ناشناس زخمی شده بود، سرانجام روز پنج‌شنبه 12 مهر جان خود را از دست داد.

انتشار خبر مرگ این راننده جوان در شبکه‌های اجتماعی با واکنش رانندگان مواجه شد و آنان ضمن محکوم کردن این اقدام، با اعلام انزجار از کسانی که دست به چنین اقداماتی می‌زنند، آنان را «عده‌ای سواستفاده‌گر دانستند که قصد ایجاد هرج‌‌‌ومرج و آشوب داشته و سنخیتی با رانندگان ندارند».

رانندگان در پیام‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اند با ابرازهمدردی با خانواده این راننده قربانی و همچنین جامعه رانندگان، این گونه اقدامات را «فتنه گروه‌های معاند» دانسته که هیچ ارتباطی با رانندگان و اعتراض آنان نداشته و از دستگاه‌های امنیتی و قضایی خواسته‌اند «عاملان و آمران این جنایت را شناسایی کرده وبه سزای اعمال خود برسانند».

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.