| کد خبر: 171522 |

◄ مشکلات ادامه‌دار ثبت ساعت اتوبوس‌ها در ترمینال مسافربری مشهد

کاربران شبکه‌های اجتماعی همچنان از صف‌های طولانی ثبت ساعت در ترمینال امام رضا مشهد خبر می‌دهند.

تین نیوز

کاربران شبکه‌های اجتماعی هم‌چنان از صف‌های طولانی ثبت ساعت در ترمینال امام رضا مشهد خبر می‌دهند.

به گزارش تین‌نیوز، با وجود پیگیری‌های انجام شده از سوی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و مسئولان صنفی اتوبوس‌داران برای حل مشکلات ثبت ساعت رانندگان در پایانه مسافربری مشهد، این مشکلات هم‌چنان ادامه دارد به طوری که به تازگی(17 مرداد) نیز تصویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که حکایت از صف طولانی ثبت ساعت رانندگان در این ترمینال دارد.

این درحالی است که مسئولان ستادی سازمان راهداری به همراه اعضای کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان مسافری کشور در تاریخ 9 و 10 مرداد با هدف حل مشکلات و رسیدگی به مطالبات و اعتراضات رانندگان و مالکان اتوبوس در مورد پایانه مشهد در این ترمینال حاضر شده بودند.

پیش‌تر نیز مدیر انجمن صنفی رانندگان اتوبوس و مینی‌بوس شهرستان مشهد در مورد وضعیت این ترمینال گفته بود: جای تاسف و تاثر است که مسافران کلان‌شهر مشهد که زائران حرم ثامن‌الحجج (ع)  هستند با داشتن جایگاه ورودی و خروجی چهاربانده بازرسی سرعت پلیس راه و  چهار ایستگاهه و با عرض حدود 100 متر، در ایام بعد از پیک باید ساعت‌ها در صف خروجی قرار بگیرند.

وی اظهار کرده بود: این رانندگان قرار است حداقل 14‌ساعت رانندگی کنند و همسفر خوبی برای مسافران خود باشند، آیا باید این‌گونه با آنان رفتار شود؟ 

مدیر انجمن صنفی رانندگان اتوبوس و مینی‌بوس شهرستان مشهد خاطرنشان کرده بود: این انجمن تاکنون چندین نامه جداگانه در تاریخ‌های متعدد به پلیس راه مشهد ارسال داشته است تا در این خصوص اقدامات لازم را به‌عمل آورد و در همایش اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی هم تاکید شده است که  پلیس راه از  پایانه مسافربری خارج و در خارج از شهر مشهد مستقر شود.

غلامرضا خادمی‌زاده رئیس هیات‌مدیره کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان مسافری کشور نیز پیش از این در این مورد گفته بود: در خصوص مشکلات پایانه، پلیس راه، شهرداری، صورت وضعیت و... مشهد تا کنون چندین مکاتبه با استانداری، شهرداری و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی و مشهد و سازمان راهداری و حمل‌ونقل ارسال و چندین جلسه  نیز برگزار شده است اما متاسفانه  وضعیت حمل‌و‌نقل مسافر مشهد به این صورت باقی مانده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.