| کد خبر: 167149 |

◄ آغاز بارگیری کامیون‌ها با انتشار بیانیه نمایندگان رانندگان

نمایندگان رانندگان و دست‌اندرکاران تشکل‌های صنفی ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای کشور با انتشار بیانیه‌ای خواستار از سرگیری روند بارگیری کالا توسط کامیونداران شدند.

تین نیوز

نمایندگان رانندگان و دست‌اندرکاران تشکل‌های صنفی ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای کشور با انتشار بیانیه‌ای خواستار از سرگیری روند بارگیری کالا توسط کامیونداران شدند.

به گزارش تین‌نیوز، نمایندگان رانندگان و دست‌اندرکاران تشکل‌های صنفی ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در پایان نشست امروز خود با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیانیه‌ای خطاب به رانندگان و کامیونداران منتشر کردند.

 در این بیانیه که تصویر آن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، آمده است: «طی دیدار و گفت‌وگو با آقای دکتر ربیعی وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی این بیانیه به شرح زیر صادر می‌گردد:

در پی بروز تجمعات اعتراضی کامیونداران و رانندگان عزیز و طرح مطالبات و خواسته‌های قانونی و به حق شما عزیزان در طی چند روز اخیر، اینجانبان به عنوان نمایندگان قانونی و صنفی شما با برگزاری جلسات و نشست‌های متعدد با نمایندگان محترم مجلس در کمیسیون‌های تخصصی و وزارتخانه‌های محترم راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر مراجع مرتبط، مسایل و مشکلات و مطالبات را مطرح کرده که تصمیمات موثری [در این زمینه] اتخاذ گردید که در روزهای آتی عملا شاهد انجام و اجرایی شدن آنها خواهیم بود.

بنابراین ضمن تجدید میثاق با مقام معظم رهبری و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعلام برائت از هرگونه مورد ساختارشکنانه تاکید می‌نماییم با نظام و دولت خدمتگزار همراه و همگام جهت حل و فصل مطالبات خواهیم بود.

لذا انتظار می‌رود کامیونداران و رانندگان غیور و پرتلاش با اطمینان به نمایندگان قانونی خود، به فعالیت روزمره خود ادامه داده و منتظر اخبار به نتیجه رسیدن مطالبات و درخواست‌ها در روزها و هفته‌های آتی باشند».

photo_2018-05-28_20-15-06

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محسن رئیسی 0 0

    م.ر:
    عرض سلام و ادب و احترام

    همیشه شغل رانندگی برام قداست خاصی داشت.وقتی وسط بیابون که فقط راننده هست و چند هزار کیلو آهن، قبله رو پیدا میکنه و نمازش رو میخونه برام قابل احترام و ستایشه چون این نماز مثل نماز خیلیا برای پست و میز و حراست و رئیس نیست.

    متاسفانه طی چند سال اخیر این صنف مورد بی مهری و سوء مدیریت مدیران قرار گرفت و مشکلات عدیده و مضاعف برای این شغل بوجود آمد تا کارد را به استخوان رساند و ظرف صبر و تحمل این صنف را لبریز کرد.

    هدف از این اعتراض رساندن صدای مظلومیت و صبوری این صنف به گوش مسولین بود که با این اتحاد و حرکت این صدا به گوش مسولین رسید و همه کشور متوجه نقش، حساسیت،قدرت و تاًثیر این صنف در اقتصاد کشور شدند.

    این اعتراض درس عبرتی برای تمام مسولین شد که دیگر کشور را در مرحله بحران قرار ندهند.

    نکته بسیار بسیار مهم اینه که ما هم در زندگی شخصی تا جایی برای برآورده کردن بچه های خود با اونا همراهی میکنیم که اقتدار ما رو بعنوان پدر درهم نشکنند.

    به نظر من ادامه این اعتراض باعث در هم شکستن اقتدار مسولین خواهد شد.

    شاید شاید ادامه دادن نفع صنفی داشته باشد ولی از الان به بعد نفع ملی نداشته و باعث سوء استفاده خواهد شد.

    این مشکلات طی چند روز بوجود نیامد که طی چند روز هم حل شود.

    همانطور که با اتحاد اعتراض شد با اتحاد هم باید دوباره شروع کرد چون هدف از این اعتراض صنفی متضرر کردن سایر صنوف نبود ونیست.

    به نظر من اگر بخواهیم بالغانه،منطقی و بدور از هر گونه برخورد احساسی عمل کنیم،بهتره که با اتحاد و هم دلی شروع بکار کرد. صحیح بودن تصمیم یکی از شرایط تصمیم گیری و به موقع بودن تصمیم هم از شرایط بسیار مهم تصمیم گیریه. ادامه به موقع فعالیت باعث احترام بیشتر نزد مسولین و مردم خواهد شد.