| کد خبر: 164000 |

◄ صف طولانی اتوبوس‌های ورودی به پایانه مشهد + فیلم

به گفته فعالان بخش ناوگان مسافری جاده‌ای، معطلی بیش از حد اتوبوس‌ها در پایانه مشهد برای ابطال وثبت ساعت، عدم رغبت مسافران در استفاده از اتوبوس برای سفر به مشهد را به دنبال دارد و موجب استقبال کم آنان از انتخاب اتوبوس به عنوان وسیله حمل‌ونقل می‌شود.

تین نیوز

در حالی‌که فقط سه روز از انتشار تصاویر مربوط به صف طولانی اتوبوس‌های خروجی از پایانه مشهد گذشته بود، تصاویر دیگری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که حکایت از صف طولانی اتوبوس‌های ورودی به این پایانه داشت.

به گزارش تین‌نیوز، روز گذشته (جمعه 17 فروردین)  فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که صف طولانی اتوبوس‌های ورودی به پایانه مشهد در ساعت 8:45 دقیقه صبح همان روز و معطلی رانندگان و مسافران برای ورود به این پایانه را نشان می‌داد.

این در حالی بود که عصر روز سه‌شنبه 14 فرودین نیز تصاویر دیگری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود که بیانگر صف طولانی اتوبوس‌های خروجی از این پایانه مسافربری مشهد و معطلی چند ساعته آنان برای خروج از ترمینال داشت که فعالان این بخش دلیل آن را وجود پاسگاه پلیس راه و کنترل‌های پلیس در داخل این پایانه عنوان کردند.

به گفته فعالان بخش ناوگان مسافری جاده‌ای، معطلی بیش از حد اتوبوس‌ها در پایانه مشهد برای ابطال وثبت ساعت و ...، عدم رغبت مسافران در استفاده از اتوبوس برای سفر به مشهد را به دنبال دارد و موجب استقبال کم آنان از انتخاب اتوبوس به عنوان وسیله حمل‌ونقل می‌شود.

مشکلات مربوط و به ورود و خروج اتوبوس‌ها از پایانه مشهد و صف‌های طولانی خودورها و معطلی مسافران و رانندگان در این پایانه در حالی در شبکه‌های اجتماعی مطرح شده  که علی مولایی مدیر انجمن صنفی رانندگان اتوبوس و مینی‌بوس شهرستان مشهد عنوان کرده است که این انجمن تاکنون سه نامه جداگانه در تاریخ‌های متعدد به پلیس راه مشهد ارسال کرده تا در این خصوص اقدامات لازم به‌عمل آید و در همایش اخیر اداره  راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی هم تاکید شده که پلیس راه از پایانه مسافربری خارج و در خارج از شهر مشهد مستقر شود.

همچنین غلامرضا خادمی‌زاده رئیس هیئت‌مدیره کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان مسافری کشور نیز در این مورد گفته است: در خصوص مشکلات پایانه، پلیس راه، شهرداری، صورت وضعیت و... مشهد تا کنون چندین مکاتبه با استانداری، شهرداری و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی و مشهد و سازمان حمل‌ونقل کشور ارسال و چندین جلسه  نیز با مدیرکل دفتر مسافر سازمان برگزار شده، اما متاسفانه وضعیت حمل‌و‌نقل مسافر مشهد به این صورت باقی مانده است.

حجم ویدیو: 7.06M | مدت زمان ویدیو: 00:00:44 دانلود ویدیو

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.