| کد خبر: 163181 |

◄ انتقاد رانندگان سواری کرایه از اوضاع آشفته ورودی ترمینال سواری‌ها + تصاویر

اوضاع آشفته ورودی ترمینال سواری‌ها دیگر غیرقابل تحمل شده و رانندگان مورد توهین و افترای رانندگان شخصی و دلال‌ها قرار می‌گیرند.

تین نیوز

جمعی از رانندگان سواری کرایه ترمینال غرب در نامه‌ای به مدیریت این ترمینال خواستار رسیدگی به آن‌چه آنان «اوضاع آشفته ورودی ترمینال سواری‌ها» نامیده‌اند،  شده و از «توهین و افترای رانندگان شخصی و دلال‌ها» به رانندگان سواری کرایه ترمینال انتقاد کرده‌اند.

در بخشی از این نامه که در اختیار تین‌نیوز نیز قرار گرفته ضمن تبریک نوروز به مدیر و کارکنان ترمینال غرب، خطاب به آنها، یادآوری شده است که « رانندگان این ترمینال زمانی را که شما مشغول تحویل سال قدیم به جدید هستید برای اندک درآمدی در جاده‌ها هستند و بارها حسرت در کنارخانواده بودن در زمان تحویل سال را داشته و دارند».

در ادامه این نامه خطاب به مدیر ترمینال آمده است: امروز( 26 اسفند)  محوطه داخل ترمینال را به گل‌های زیبا مزین فرمودید و چندروز است فضای داخل ترمینال سوار‌ی‌ها را محدود کردید که عکس‌های آن پیوست می‌شود. ما از بابت حس شاعرانه شما نهایت تشکر را داریم ولی بیشتر از این کارها همت و یاری شما برای حل معضلات و مشکلات پیرامون خود را نیاز داریم، در دوره‌های مدیریتی گذشته متاسفانه مسئولان ترمینال نتوانستند مشکلات اصلی ما را حل کنند و به قول معروف فقط بزک کردند، حال یا توان مدیریتی ضعیفی داشتند یا واقعا دل به انجام کار نمی‌دادند.

در بخش دیگری از این نامه خاطرنشان شده است: اوضاع آشفته ورودی ترمینال سواری‌ها دیگر غیرقابل تحمل شده و رانندگان مورد توهین و افترای رانندگان شخصی و دلال‌ها قرار می‌گیرند و در ایام عید به قولی دو شب خواب می‌شوند و گویا دستی نامرئی و داخلی از این‌ها حمایت می‌کند، تا حدی که نگهبانان ورودی هم گویا از جرگه این اشخاص غیرقانونی بوده و اوضاع آشفته جلوی در ترمینال را هدایت و مدیریت می‌کنند. امروز عده‌ای از رانندگان نامه‌ای را برای مدیریت جدید حمل‌ونقل سازمان راهداری و همچنین مجلس جهت شکوایه تنظیم و آماده کردند که به دست این عزیزان برسانند و پیگیری‌های لازم را انجام دهند. لذا لازم دانسته همانطور که بارها به صورت شفاهی به محضر شما در محوطه ترمینال رسیده‌ایم، برای بار چندم دست یاری و کمک دراز کنیم تا مشکل جلوی در و نقش شخصی‌ها و دلال‌ها برای رانندگان ترمینال غرب و مزاحمت‌هایی که برای نوامیس مردم اتفاق می‌افتد، توسط شما حل شود که اگر این مشکل از طرف شما برای ما حل شود صد البته که شیرین تر و گواراتر خواهد بود».

photo_2018-03-17_21-09-43

photo_2018-03-17_21-09-37

 

photo_2018-03-17_21-09-33

photo_2018-03-18_10-30-49

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.