| کد خبر: 265104 |

◄ خرابی دیزل موجب توقف سه ساعته قطار شماره 341 شد

قطار شماره ۳۴۱ به علت خرابی دیزل از ساعت ۲۱:۳۰ تا تا ساعت ۲۴ بامداد در بلاک فریمان به تربت متوقف شد.

تین نیوز

حادثه ریلی امروز ( 12 آذر ) که بر اساس اعلام شرکت راه آهن ، موجب مصدومی دو مسافر قطار شده، ادامه حوادث ریز و درشتی است که به دلایل ناشناخته ای رسانه ای نمی شود.

به گزارش تین نیوز، برای مثال می توان به حادثه ای اشاره کرد که پنج شنبه گذشته ( 9 آذر ) رخ داد که طی این حادثه ریلی، قطار شماره ۳۴۱ به علت خرابی دیزل از ساعت ۲۱:۳۰ تا تا ساعت ۲۴ بامداد در بلاک فریمان به تربت متوقف شد.

همچنین  دیزل زیمنس مسافری اهواز مشهد در ایستگاه گل محک ناحیه زاگرس بالای یک ساعت متوقف تا دیزل امداد از اندیمشک به ایستگاه گل محک رسید.

این دو حادثه چون خسارت انسانی نداشته و به مصدومیت کسی منجر نشده، در جایی جز شبکه های اجتماعی درج نشده است در صورتی که هر یک از این حوادث احتمال دارد زمینه ساز حادثه بزرگتری شود که خسارت آن قابل جبران نباشد.

قابل ذکر است شرکت راه آهن امروز اعلام کرد: حدود ساعت ۸:۱۵ صبح امروز یکشنبه ۱۲ آذر، در اثر برخورد جزئی دماغه یک دستگاه ریل باس محلی درود به اندیمشک با واگن باری خالی در محور لرستان ( بلاک چمسنگر به کشور) ریل باس متوقف شده است. در این حادثه دو نفر از مسافران دچار مصدومیت جزئی شده و سایر مسافران در سلامت کامل بوده و در حال انتقال به ایستگاه درود هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حسین حعفری 11 2

    این مشکلات مربوط به دوره به اصطلاح گشایش روحانی در اثر برجام بود در دوره سیاه غارت و چپاول و یغما که بیشتر از سال 1392 در راهن آغاز شد بجای سرمایه گذاری زیر ساختی و خرید دیزل صرف خرج های باند ...و اعوان و انصار باند گردید الآن که به اینجا رسیدیم ناوگان فرسوده خطوط فرسوده و..‌‌‌‌‌. . به ارث رسیده و از سید میعاد انتظار معجزه دارید