| کد خبر: 234416 |

وقتی مشکلات رانندگان کامیون در بندر امام تمامی ندارد

در این فیلم مشاهده می شود که تعداد زیادی از رانندگانی که برای براگیری به بندر امام مراجعه کرده اند در مکانی که برای اعلام بار در نظر گرفته شده است ، حضور دارند اما هنوز اعلام بار صورت نگرفته است.

تین نیوز

یک راننده کامیون فیلم پیوست را در شبکه های اجتماعی منتشر و از شرایط اعلام بار در پایانه بندر امام خمینی در شرایط شیوع کرونا و افزایش مرگ و میرهای ناشی از آن انتقاد کرده است.

به گزارش تین نیوز، در این فیلم مشاهده می شود که تعداد زیادی از رانندگانی که برای براگیری به بندر امام مراجعه کرده اند در مکانی که برای اعلام بار در نظر گرفته شده است ، حضور دارند اما هنوز اعلام بار صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید:

آن چنان که راننده مذکور در این فیلم عنوان کرده، این رخداد مربوط به روز سوم شهریور ماه 1400 است و با وجود این که رانندگان از ساعت هفت صبح برای دریافت بار به پایانه بار بندر امام مراجعه کرده اند اما تا ساعت 9 صبح باری اعلام نشده که همین تاخیر در اعلام بار، موجب افزایش تعداد رانندگان در شرایطی شده که همه گیری کرونا و مرگ و میر ناشی از آن در کشور به شدت افزایش یافته و به بالای 600 نفر در روز رسیده است.

به گزارش تین نیوز، این مشکلات در پایانه بار بندر امام در حالی مشاهده می شود که در 2 ماه گذشته عدم رغبت رانندگان به حضور در بندر امام برای بارگیری کالا، موجب افزایش حجم کالاهای رسوب شده در این بندر شده بود و مسئولان با فراخوان های متعدد و ارایه مشوق هایی همچون لاستیک و سوخت و ... و همچنین به کارگیری ناوگان دولتی توانستند نسبت به تخلیه کالا از این بندر اقدام کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.