| کد خبر: 195649 |

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران تأکید کرد؛

امروز دستورات لازم در مورد پیام‌های واصله از سوی شهروندان به مناطق برای رفع مشکلات و معضلات داده خواهد شد و قطعا پیگیری معضلات و مشکلات شهروندان مورد تأکید قرار خواهد گرفت.

تین‌نیوز | 

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران با تأکید بر پیگیری جدی تمامی پیام‌های شهروندان با سامانه‌ نظارتی شهرداری تهران گفت: امروز در جلسه پاسخگویی مسئولان با تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۸۸۸ به ۲۱۶ تماس شهروندان پاسخ داده شد و قطعا مشکلات آن‌ها پیگیری خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، در جلسه امروز تماس‌های مردمی با سامانه‌ ۱۸۸۸ برای پیگیری مشکلات و معضلات شهروندان که با حضور شاپور رستمی، معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران، سلیمی جوهری، رئیس سامانه ۱۸۸۸ و حمیدرضا نصریان، رئیس سامانه ۱۳۷ برگزار شد، ۲۱۶ تماس توسط شهروندان با این سامانه برقرار شد که از این میان نخستین موضوع مربوط به سدمعبر وانتی‌ها، چرخی‌ها و دست‌فروشان بود. موضوع دوم مربوط به فضای سبز، آبیاری درختان و نگهداشت فضای سبز بود.

نظافت و شست ‌وشوی معابر و جوی‌ها سومین موضوعی بود که بیش‌ترین تعداد تماس را با سامانه ۱۸۸۸ داشت. مخازن زباله، جانمایی و شست‌وشوی آن‌ها و پروانه ساخت و ساز و معضلات دفاتر خدمات الکترونیک و مزاحمت‌های صنفی و موضوع سدمعبر اصناف به‌ترتیب در رتبه‌های بعدی بیش‌ترین تماس شهروندان برای جلسه امروز بود.

در انتهای این جلسه شاپور رستمی، گفت: امروز دستورات لازم در مورد پیام‌های واصله از سوی شهروندان به مناطق برای رفع مشکلات و معضلات داده خواهد شد و قطعا پیگیری معضلات و مشکلات شهروندان مورد تأکید قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به این‌که بیش‌ترین تماس‌ها و مشکلات شهروندان در حوزه خدمات شهری بوده است، افزود: روز گذشته در جلسه شهرداران اعلام شد که یکی از شاخص‌ها و معیارهایی که برای سنجش شهرداری‌های مناطق مدنظر قرار گیرد، پیگیری مشکلات و معضلات شهروندان در تماس با سامانه‌های ۱۸۸۸ و ۱۳۷ خواهد بود. امیدواریم با پیگیری این معضلات و مشکلات، رضایت نسبی شهروندان ایجاد شود.

وی تأکید کرد: بی‌تردید اگر عزم و اراده قوی ایجاد شود، با ظرفیت‌ها و امکانات موجود می‌توانیم خدمات بهتری به شهروندان ارائه کنیم.

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که زمان و نحوه پیگیری تماس‌های شهروندان با سامانه‌های نظارتی شهرداری چگونه است، افزود: قطعا همه پیام‌های شهروندان پیگیری خواهد شد.

برخی از پیام‌ها قانونی هستند و بلافاصله و در کم‌ترین زمان پیگیری می‌شوند، اما برخی از پیام‌ها موارد ویژه هستند، هم‌مانند تغییر کاربری‌ها که نمی‌توان در مدت کوتاه به نتیجه برسند، بنابراین تلاش می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان موارد حقوقی آن‌ها را به صورت کارشناسی مورد پیگیری قرار دهیم تا به نتیجه نهایی برسند.

وی ادامه داد: بخشی از تماس‌های امروز با سامانه نظارتی ۱۸۸۸، پرسنل خود شهرداری بودند که بسیار مشتاق هستند که مسائل و مشکلات خود را به مقامات بالادست اطلاع دهند؛ بنابراین باید ارتباط مناسبی در این حوزه برقرار کنیم و رضایت‌مندی را برای پرسنل سیستم خود فراهم کنیم.

قطعا همان طور که پیگیر مشکلات و معضلات شهروندان هستیم، باید پیگیری مشکلات پرسنل خود را نیز در دستور کار قرار دهیم؛ چرا که اگر رضایتمندی در سیستم ایجاد شود قطعا می‌توانیم رضایتمندی در میان شهروندان را نیز محقق کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین