| کد خبر: 156314 |

◄ استقبال سرد از اوراق مشارکت مترو اهواز

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری ها ازمجوز فروش 300 میلیارد تومان اوراق مشارکت به منظور تامین منابع مالی موردنیاز خط یک مترو اهواز گفت: از این میزان اوراق، 50 میلیارد تومان ، فروخته شد.

تین نیوز

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ازمجوز فروش 300 میلیارد تومان اوراق مشارکت به منظور تامین منابع مالی موردنیاز خط یک مترو اهواز گفت: از این میزان اوراق، 50 میلیارد تومان ، فروخته شد. به نظر می‌رسد این اقدام برای تامین مالی مترو اهواز صورت گرفته که پیش از این اخباری از بالا گرفتن اعتراض‌ها نسبت به مطالبات معوق صورت گرفته بود. اما با توجه به میزان فروش اوراق مشارکت، به نظر می‌رسد استقبال چندانی از این طرح صورت نگرفته است.

چنان‌که خبرگزاری‌ها گزارش داده بودند کارگران پیمانکاری قطارشهری اهواز به دلیل پرداخت نشدن مطالبات در مقابل کارگاه شرکت کیسون در میدان فرودگاه برای اعتراض به پرداخت نشدن حقوقشان تجمع اعتراض‌آمیز برگزار کردند و دو سال پیش نیز 300 نفر از کارگران به دلیل کمبود منابع مالی اخراج شده‌اند.

به گزارش تین‌ نیوز، حالا شاپور رستمی با اشاره به تاخیرهای صورت گرفته در روند اجرای متروی اهواز گفت : حل مشکلات مربوط به مترو اهواز با توجه به اهمیت آن در جابه‌جایی مردم این کلان شهر فقط مربوط به این شهر نیست و باید به آن در سطح استانی و ملی هم توجه ویژه شود .

وی ادامه داد:تمام دستگاه‌های ذیربط باید با همفکری و تعامل به حل مشکلات این پروژه نگاه کنند و زمان بندی دقیقی از فعالیت‌های در دست اقدام خود ارایه دهند.

به گزارش ایرنا، این مقام مسئول در سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ، افزود: تیم نظارتی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور هر ماه از مترو اهواز بازدید خواهد کرد و در صورت نهایی شدن مدارک مربوط به انتشار اوراق مشارکت، مکاتبات لازم برای آغاز فرآیند اجرایی این موضوع از سوی وزارت کشور انجام می شود.

انتشار اوراق مشارکت برای قطار شهری مشهد

پس از متروی اهواز، خبرها حاکی از آن است که برای مترو مشهد نیز قرار است، 500 میلیارد تومان، اوراق مشارکت منتشر شود.این اوراق برای تکمیل خط 3 و تاسیسات خط 2 مترو مشهد قرار است به فروش برسد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.