| کد خبر: 225417 |

یک فعال بخش حمل و نقل جاده ای کالا از پیگیری موضوع بیمه تکمیلی رانندگان مربوط به سال 1391 خبر داد.

تین نیوز

یک فعال بخش حمل و نقل جاده ای کالا از پیگیری موضوع بیمه تکمیلی رانندگان مربوط به سال 1391 خبر داد.

به گزارش تین نیوز، عباس خاکبازان در پیامی که در شبکه های اجتماعی از قول وی منتشر شد،  نوشت: پرونده مربوط به بیمه تکمیلی رانندگان که در سال ۹۱  کانون کشوری رانندگان مبلغی حدود ۷.۳ میلیارد تومان وجه دریافت کرد و بدون ارایه خدمات به رانندگان حیف و میل شد در شعبه ۳ بازپرسی بندرعباس پیگیری می شود.

او با تاکید بر این که مبلغ ذکر شده در صورت  معادل سازی افزون بر ۲۰۰ میلیارد تومان امروز خواهد بود، افزود: از مبلغ 7.3 میلیارد تومان ذکر شده، بخش زیادی طبق مستندات ارائه شده مربوط به رانندگان استان فارس است.

به گزارش تین نیوز این فعال بخش حمل و نقل جاده ای کالا، عنوان کرد: در گذشته به واسطه این تخلف در بیمه تکمیلی، رانندگان زیادی متضرر شدند که تعدادی از  بازماندگان رانندگان به بنده وکالت داده اند و خانواده های زیادی نیز وجود دارد که شاید از آنها بی خبر باشیم و مازاد این مبلغ نیز متعلق به رانندگان کشور است.

خاکبازان از رانندگان و انجمن های سراسر کشور درخواست کرد برای احقاق حق رانندگان سراسر کشور نامه شکایت خود را به شعبه سوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس ارسال کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده 0 0

    سال72تا80بیمه راننده گان هم حیف ومیل شده است چه کسی باید پاسخ بدهد آقای امانی دررسانه می گوید هفته ای یک بارجلسه داریم اسم راننده بشود کاپیتان آیا این مشکل راننده است یاهشت سال سنوات به بادرفته چراکسی به دادنمی رسد راهکاری درست نمی شود چرادیوان عدالت به داد نمی رسد حداقل مابقی راازخودراننده نمی گیرند تاسنوات کامل شود چراازاول مثل الان ماهیانه ازخودراننده نگرفتن چرامقصران رابه جبران وانمی دارند

  • عبدالله خانعلی 0 0

    با سلام ، فقط چند پرسش از نگارنده متن ؟
    آیا نگارنده متن خودشان هم در این شعبه طرح شکایت کرده اند یا خیر ؟
    طرح شکایت ایشان به چه صورتی بوده است ؟ حضوری در شعبه یا غیر حضوری ؟
    اگر شخصاَ طرح شکایت کرده اند ؟ آیا شماره کلاسه یا بایگانی در اختیار ایشان قرار داده اند ؟
    آیا تشکیل پرونده در محاکم قضایی بدون شماره کلاسه پرونده و شماره بایگانی امکان پذیر است ؟
    آیا در شعبه سوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب بندر عباس تنها همین یک مورد در حال رسیدگی است ؟
    اگر گفته هایشان صحت دارد و واقعاَ قصد راهنمایی و احقاق حقوق رانندگان را دارند
    چرا از راهنمایی درست امتناع می کنند ؟
    چرا شماره کلاسه پرونده و بایگانی آن را اختیار خوانندگان قرار نداده اند ؟
    شاید هم نگارنده متن اطلاعات چندانی از مسائل حقوقی و قضایی ندارند ؟
    شاید هم ایشان هنوز اطلاع ندارند امور قضایی از طریق دفاتر پیشخوان قضایی انجام می شود و فکر می کنند شاکی باید برود بندر عباس و شعبه مورد نظر ،
    جالب اینکه چنین شخصی مدعی نمایندگی و وکالت از طرف دیگران نیز هستند ،
    همانگونه که همگان اطلاع دارید ، در محاکم قضایی فقط وکیل قانونی دارای پروانه وکالت می تواند در دادگاه حضور پیدا کرده و از موکل خویش دفاع کند ، آیا ایشان پروانه وکالت داشته اند و ما نمی دانستیم ؟
    آیا ایشان پروانه وکالت دارند ؟ که ادعا کرده اند تعدادی از بازماندگان رانندگان به ایشان وکالت داده اند ، متاسفم از اینکه بعضی گذشت زمان را فراموش کرده اند و نمی دانند در چه روزگاری زندگی می کنند ، ( پوپولیسم )

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین