| کد خبر: 201018 |

◄ شعبه‌های شرکت آبادان در شهرهای بندرعباس و اصفهان غیرفعال شد

امکان صدور بارنامه شرکت حمل و نقل آبادان در شعبه‌های اصفهان و بندرعباس غیرفعال شده است.

تین نیوز

امکان صدور بارنامه در شعبه‌های شرکت حمل و نقل آبادان در شهرهای بندرعباس و اصفهان غیرفعال شد.

به گزارش تین نیوز، این مطلب از قول دبیر کانون کامیونداران کشور اعلام شده و طی آن احمد کریمی گفته، این اقدام در جهت پیگیری حقوق از دست رفته کامیونداران و از طرف کانون کامیونداران کشور و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای صورت گرفته و بر اساس آن، امکان صدور بارنامه شرکت حمل و نقل آبادان در شعبه‌های اصفهان و بندرعباس غیرفعال شده است.

بیشتر بخوانید:

این مقام صنفی، همچنین از رانندگان و کامیوندارانی که از این شرکت طلبکار هستند خواسته است جهت ارایه اسناد و طرح شکایت، به دفاتر انجمن صنفی کامیونداران و رانندگان سراسر کشور مراجعه نمایند.

به گزارش تین نیوز، پیش از این در شبکه‌های اجتماعی شایعه شده بود فعالیت شرکت حمل و نقل آبادان در کل کشور لغو شده و از رانندگان خواسته شده بود چنانچه مشاهده کردند شرکتی به نام حمل و نقل آبادان در بخش حمل بار جاده‌ای فعالیت دارد با کانون کامیونداران کشوری تماس بگیرند اما اظهارات دبیر کانون مذکور نشان می‌دهد، فعالیت شرکت مذکور فعلاً در 2 شهر بندرعباس و اصفهان محدود شده است.

این گزارش حاکی است، عدم پرداخت کرایه‌ از سوی شرکت آبان به رانندگان همواره مورد انتقاد آنان بوده و حتی بارها در شبکه‌های اجتماعی از عملکرد مسئولان نسبت به پیگیری و حل نکردن این مشکل انتقاداتی صورت گرفته و سؤالاتی از جانب آنان در مورد علت سکوت مسئولان در مقابل این رفتار که به زعم آنان ظلم به رانندگان بوده، شکل گرفته بود.

به گزارش تین نیوز، شرکت حمل‌ و‌ نقل و خدمات دریایی آبادان تا سال 1389 زیر مجموعه وزارت بازرگانی بود و در سال 89 بر اساس مصوبه هیئت وزیران اکثریت سهام این شرکت بزرگ به سازمان تامین اجتماعی واگذار شد و سازمان تامین اجتماعی نیز مدیریت شرکت را به شستا و شستا نیز به هلدینگ حمل‌و‌نقل زیر مجموعه خود واگذار کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.