| کد خبر: 260692 |

همزمان با افزایش ترافیک کشتی و کالا در جبل علی؛

افزایش ارتباط تجاری بین هند و خاورمیانه توسط دی پی ورلد

دی پی ورلد امارات متحده عربی که راهبری بندر بزرگ جبل علی در دبی را بر عهده دارد، سرویس جدید هفتگی بین خاورمیانه و هندوستان (IMS/IM1) را از طریق پایانه های کانتینری ناواشیوا (بمبئی) و موندرا راه اندازی می کند.

تین نیوز

 دی پی ورلد امارات متحده عربی که راهبری بندر بزرگ جبل علی در دبی را بر عهده دارد، سرویس جدید هفتگی بین خاورمیانه و هندوستان (IMS/IM1) را از طریق پایانه های کانتینری ناواشیوا (بمبئی) و موندرا راه اندازی می کند.

در یک اقدام مشترک با خطوط کشتیرانی WAN HAI LINE و UNIFEEDER (که سهام پیشتاز آن توسط دی پی ورلد خریداری شده) یک سرویس هفتگی با ظرفیت ۱۷۰۰ تی ای یو به جبل علی را ارائه میدهند که سواحل غربی هند از طریق بنادر موندرا، ناواشیوا و خاورمیانه را به هم وصل می کند.

 این سرویس با ورود کشتی "Big Breezy" به ترمینال کانتینر بندر موندرا ( موسوم به MICT) که توسط دی پی ورلد و گروه هندی آدانی اداره می شود با حضور چهره های برجسته آغاز شد. 

 با معرفی سرویس IMS/IM1، دی پی ورلد می تواند از قابلیت های لجستیکی برتر خود برای افزایش تجارت بین بنادر هند و دبی و بازار جهانی استفاده کند و ترافیک کشتی و کالا را در بندر جبل علی افزایش دهد.

به گفته مدیر ارشد عملیات بنادر و ترمینال های دی پی ورلد در شبه قاره هند و منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA)، سرویس IMS/IM1 که اخیراً توسط وان های لاین و یونی فیدر معرفی شده، با اتصال هند و جبل علی به تقویت روابط تجاری منطقه کمک می کند و به صادرکنندگان هندی امکان دسترسی به بازارهای جدیدتر در سراسر منطقه خاورمیانه و فراتر از آن را می دهد.

 سرویس IMS/IM1 اکنون هشتمین سرویس منظمی است که از موندرا و دوازدهمین سرویس از ناواشیوا حرکت می کند.

 این ابتکار نه تنها برای شرکت های بزرگ، بلکه برای شرکتهای سایز متوسط و کوچک در سراسر ایالت های شمال و غرب هند از جمله پنجاب، اوتار پرادش، هاریانا، گجرات، راجستان، ماهاراشترا، و مادهیا پرادش نیز سود زیادی دارد.

این گروه ها با بهره گیری از شبکه چندوجهی جامع DP World می توانند به طور یکپارچه به پایانه های بندری در ناواشیوا و موندرا از طریق راه های جاده ای و ریلی متصل شوند.

دی پی ورلد با ادغام دو خرید خود در عرصه کشتیرانی یعنی "یونی فیدر" و "فیدرتک" خدمات فیدری حمل کانتینر برای اتصال بنادر تحت راهبری خود را تکمیل کرده تا دامنه عملیاتش را در چرخه زنجیره تامین جهانی گسترش دهد.

 پلت فرم کشتیرانی متعلق به دی پی ورلد قابلیت های بنادر اصلی تحت راهبری آن در جبل علی و بنادر هند، آفریقا و اروپا را به عنوان قطب های اصلی تجارت جهانی تقویت می کند زیرا فرستندگان و گیرندگان کالا در سراسر جهان می توانند محمولات خود را از طریق بنادر یاد شده به مقاصد نهایی در سراسر خاورمیانه، جنوب آسیا، اروپا و آفریقا با استفاده از شبکه لجستیک زمینی و دریایی یکپارچه دی پی ورلد مبادله کنند بدون آنکه در انتظار خطوط کشتیرانی دیگر برای جابجایی کالاهای خود باقی بمانند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.