| کد خبر: 226545 |

◄ دریافت انعام اجباری از رانندگان؛ تکرار یک اقدام غیرقانونی

اگرچه بارها موشوع اخذ انعام از رانندگان مطرح و رسانه ای شده است اما روند دریافت انعام اجباری از آنان، در ازای ارایه خدمات همچنان ادامه دارد.

تین نیوز

 رانندگان کامیون بارها از اخذ مبالغی از آنان با عنوان انعام که برای دریافت خدمات از بخش های مختلف از جمله حواله بار، باسکول، پارکینگ، بیجک، انبار، لودر و ... مجبور به پرداخت آن هستند، انتقاد کرده اند.

به گزارش تین نیوز، اگرچه بارها این مشکل از سوی رانندگان مطرح و رسانه ای شده است اما روند دریافت انعام اجباری از آنان، در ازای ارایه خدمات همچنان ادامه دارد.

در همین زمینه یک راننده کامیون به تازگی از اخذ مبالغی به صورت اجباری تحت عنوان انعام و ... از رانندگان در اصفهان انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید:

او در شبکه های اجتماعی نوشت: چندی است که انبارداران برای تخلیه آهن در سطح اصفهان از رانندگان شهری به عنوان انعام، مبالغ خارج از عرف مطالبه می کنند.

وی افزود: این افراد کالایی را که ساعت سه بعد از ظهر به در انبار رسیده تا ساعت پنج به عناوین مختلف معطل می کنند تا هزینه بیشتری جهت تخلیه بگیرند.

این راننده کامیون عنوان کرد: آیا نباید ساعت کار انبار  عمومی مشخص باشد؟ آیا نباید ساعت مراجعه به انبار پشت بارنامه قید شود؟

او تاکید کرد: معمولا صاحبان انبارها به کارگران انبار حقوق اندکی پرداخته و دست‌شان را برای دراز کردن پیش راننده باز می گذارند و حتی حمایت‌شان می کنند.

این راننده کامیون مداخله مسئولان صنفی در این مورد با هدف برای حفظ آرامش خاطر رانندگان و جلوگیری از درگیری های لفظی بین آنان و کارگران انبارها را خواستار شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.