| کد خبر: 237073 |

◄ بررسی پیشنهاد ورود اتوبوس‌های دست دوم به پایتخت

معاون حمل و نقل شهرداری تهران از بررسی پیشنهاد خرید اتوبوس های دست دوم برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی خبر داد.

تین نیوز

مجتبی شفیعی درخصوص جزئیات ورود اتوبوس های دست دوم به تهران در راستای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی گفت: این یک پیشنهاد است و ما باید وضعیت موجود ناوگان را ببینیم که اتوبوس هایی با کارکرد ۱۳ ساله داریم و این اتوبوس ها بسیار فرسوده هستند؛ لذا هر پیشنهادی که بتواند عمر ناوگان را کاهش دهد قابل بررسی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، وی افزود: اگر بتوانیم مدلی که وزارت راه انجام داد و از محل منابع نفت، کشنده هایی با عمر ۳ الی ۴ سال با کارکرد پایین، جایگزین کامیون های ۴۰ تا ۵۰ ساله با ایمنی پایین و آلایندگی بالا کرد را در تهران پیاده کنیم، موفق می شویم.

معاون حمل و نقل شهرداری تهران با تاکید بر اینکه در حال حاضر وضعیت اتوبوس‌ها به گونه ای است که ناوگان اتوبوسرانی فرسوده است، گفت: برای نوسازی همه روش‌ها را دنبال می‌کنیم و خرید اتوبوس‌های دست دوم با کارکرد پایین یک روش است و اصراری هم بر انجام آن نیست اما چون این موضوع پیشنهاد شده در حال بررسی آن هستیم و همزمان روش‌های دیگر را هم دنبال می کنیم.

شفیعی با بیان اینکه از نظر اقتصادی اتوبوس هایی با کارکرد پایین، قیمت پایین تری به نسبت اتوبوس های نو دارند، گفت: آلایندگی این اتوبوس ها مورد توجه ما است و باید استانداردهای آلایندگی آنها بالا باشد ولی باید دقت داشته باشیم که این موضوع تنها یک پیشنهاد قابل بررسی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.