| کد خبر: 214984 |

مشارکت بخش خصوصی مانع تکرار اتفاق پلاسکو و کلینیک سینا شد

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران نسبت به تخریب پاساژ توحید در منطقه ۱۹ گفت: با مشارکت بخش خصوصی در این اقدام از وقوع اتفاقی مانند پلاسکو و کلینیک سینا جلوگیری شد.

تین نیوز

 رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران نسبت به تخریب پاساژ توحید در منطقه ۱۹ گفت: با مشارکت بخش خصوصی در این اقدام از وقوع اتفاقی مانند پلاسکو و کلینیک سینا جلوگیری شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، مجید فراهانی رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در جریان دویست و بیست و ششمین جلسه شورا طی تذکری گفت: در روزهای گذشته شاهد اقدام برای تخریب و سپس آغاز نوسازی پاساژ تجاری توحید در منطقه ۱۹ بودیم که به منظور تامین امنیت مالی و جانی شهروندان و رفع مخاطرات احتمالی و نیز گره های ترافیکی منطقه صورت پذیرفت.

او افزود: بازگشایی معبر مهم خیابان شکوفه در منطقه ۱۹ بعد از ۳۰ سال انتظار و با تخریب این پاساژ ضمن آن که از وقوع اتفاقات مشابه ساختمان پلاسکو و کلینیک سینا مهر شمیران پیشگیری کرده با عقب‌نشینی پاساژ جدید گره ترافیکی این معبر به کل رفع می شود.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به لزوم سرمایه‌گذاری تصریح کرد: جالب اینکه همه این اقدامات کاملا با سرمایه گذاری بخش خصوصی صورت گرفته و کل فرایند تخریب و نوسازی هیچگونه بار مضاعفی بر مدیریت شهری نداشته است.

عضو شورای شهر تهران خطاب به شهردار تهران اضافه کرد:  ضمن تشکر از اقدام ارزشمند منطقه ۱۹ و حمایت های جنابعالی خواهشمندم دستور فرمایید با توجه به اقدامات در سایر مناطق و شرکت‌های شهرداری جلب مشارکت و سرمایه‌گذاری با تفویض اختیار جلب و انعقاد قراردادهای سرمایه گذاری به مناطق و نیز مولدسازی دارایی‌ها و املاک به منظور تسریع در پیشرفت پروژه شهرهای اقدام شایسته صورت گیرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.