| کد خبر: 246888 |

ترکیه؛ برنده بزرگ تحریم غرب بر علیه روسیه در زمینه حمل و نقل

در حالیکه مسیر دسترسی به روسیه از طریق کریدور شمال جنوب به دلیل تکمیل نشدن شبکه ریلی ایران و همچنین ظرفیت اندک و ضعف مفرط حمل و نقل دریایی بین بنادر شمال ایران و بندر آستاراخان هر روز ناامید کننده تر ظاهر می شود، بنادر ترکیه امروز به دروازه هایی مطمئن برای صادرات و واردات روسیه تبدیل شده اند.

تین نیوز

ترکیه را باید برنده بزرگ تحریم غرب علیه روسیه به ویژه در زمینه حمل و نقل نامید.

به گزارش تین نیوز به نقل از آسام تدبیر، در حالیکه مسیر دسترسی به روسیه از طریق کریدور شمال جنوب به دلیل تکمیل نشدن شبکه ریلی ایران و همچنین ظرفیت اندک و ضعف مفرط حمل و نقل دریایی بین بنادر شمال ایران و بندر آستاراخان هر روز ناامید کننده تر ظاهر می شود، بنادر ترکیه امروز به دروازه هایی مطمئن برای صادرات و واردات روسیه تبدیل شده اند.

شرکت حمل و نقل کانتینری RUSCON (بخشی از گروه دلو که اخیرا سهام ای پی مولر - مرسک را در مجموعه گلوبال پورتز خریده است)، یک سرویس چند وجهی جدید برای تحویل کالا از ترکیه به روسیه از طریق بندر نووروسیسک راه اندازی کرده است.

از طریق این سرویس، محموله ها در استانبول و در انباری اختصاصی تخلیه و سپس بر روی کشتی بارگیری و به ترمینال NUTEP در بندر نوووروسیسک منتقل و بعد از آن از طریق سرویس ریلی شرکت حمل و نقل کانتینری RUSCON و یا با کامیون به هر نقطه از روسیه تحویل داده می شوند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.