| کد خبر: 243476 |

راه اندازی سرویس مشترک بین جنوب شرق آسیا، غرب هند و خاورمیانه

خطوط کشتیرانی RCL ،ESL ، CU و GFS سرویس مشترک جدیدی را راه اندازی می کنند که آسیای جنوب شرقی، غرب هند و خاورمیانه را به هم متصل می کند.

تین نیوز

خطوط کشتیرانی RCL ،ESL ، CU و GFS سرویس مشترک جدیدی را راه اندازی می کنند که آسیای جنوب شرقی، غرب هند و خاورمیانه را به هم متصل می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از آسام تدبیر،  خطوط کشتیرانی نام برده، دو فروند کشتی هر کدام با ظرفیت ۵ هزار تی ای یو در مسیر  بنادر هوشی مینه -  ویتنام، لام چابانگ -  تایلند، پورت کلانگ - مالزی، صحار - عمان، جبل علی - امارات متحده عربی، ناواشیوا - هند و مجددا پورت کلانگ - مالزی و هوشی مینه - ویتنام را برای ارائه سرویس منظم هفتگی برای حمل کانتینر تخصیص می دهند.

این سرویس با نام تجاری RGA توسط RCL در ۶ ژوئن آغاز به کار می کند و کشتی Vira Bhum نیز در این سرویس فعال می شود.

یکی از سخنگویان RCL گفت: RGA با هدف بهبود نقل و انتقال دریایی کانتینرها بین خاورمیانه و غرب هند با خاوردور ایجاد شده و به سایر حلقه های موجود حمل کانتینر در مناطق دیگر که بین چین و خلیج فارس دایر است، می پیوندد.

مشتریان ما می توانند محمولات خود را از هوشی مینه و لام چابانگ، مستقیما به جبل علی و صحار و یا از جبل علی و صحار به مقصد ناواشیوا بارگیری کنند، در همین حال مشتریان ما در جبل علی و ناواشیوا نیز میتوانند مستقیما به هوشی مینه و لام چابانگ که مقاصد اصلی صادرات کشورهای عربی و هند هستند، محمولات کانتینری خود را ارسال نمایند‌.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.