| کد خبر: 242537 |

هاپاگ لوید در حال راه‌ اندازی سیستم ردیابی آنلاین ناوگان کانتینری

شرکت حمل و نقل کانتینری هاپاگ-لوید آلمان تصمیم گرفته است که کل ناوگان کانتینری خود را به دستگاه های ردیابی لحظه ای (آن لاین) مجهز کند.

تین نیوز

شرکت حمل و نقل کانتینری هاپاگ-لوید آلمان تصمیم گرفته است که کل ناوگان کانتینری خود را به دستگاه های ردیابی لحظه ای (آن لاین) مجهز کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از آسام تدبیر، این شرکت بزرگ آلمانی پس از نصب اینترنت اشیا تحت عنوان Hapag-Lloyd LIVE بر روی کانتینرهای یخچالی خود، اکنون شروع به نصب دستگاه های جدید توسعه یافته بر روی تمامی کانتینرهای خود که ناوگانی به استعداد ۳ میلیون تی ای یو می باشد، خواهد کرد.

هاپاگ لوید گفت که همچنان به دیجیتالی کردن حمل و نقل کانتینری خود ادامه می دهد و Hapag-Lloyd LIVE در سال ۲۰۲۳ برای مشتریان کانتینرهای معمولی ایشان نیز در دسترس خواهد بود.

مدیر عامل شرکت هاپاگ لوید می گوید: در آینده، ما می توانیم به همه مشتریان خود داده های ردیابی را در لحظه ارائه دهیم و به آنها امکان مشاهده کامل تمام حرکات کانتینرهای حامل محمولات آنها را در سراسر جهان بدهیم.

با بهره برداری از این سامانه می توانیم تاخیرها را زودتر تشخیص دهیم، مشتریان را در لحظه از وقایع مطلع کنیم و اقدامات جبرانی را در مراحل اولیه آغاز کنیم.

ما کاملاً معتقدیم که رویکرد ردیابی لحظه ای نه تنها برای مشتریان مفید است، بلکه تغییردهنده بازی برای کل صنعت حمل و نقل کانتینری خواهد بود.

هاپاگ لوید گفت که دستگاه های مجهز به IoT می توانند داده ها را به صورت لحظه ای از هر کانتینر انتقال دهند و از این طریق زنجیره تامین را شفاف تر و کارآمدتر کنند.

همچنین این دستگاه ها می توانند داده های مکان کانتینرها را بر اساس GPS ارائه دهند، دما را اندازه گیری کنند و هرگونه ضربه ناگهانی به کانتینر را گزارش نمایند.

اولاف هابرت، مدیر برنامه های کانتینر در هاپاگ لوید گفت: چشم انداز ما ساخت هوشمندترین ناوگان کانتینری جهان و ارائه اطلاعات ارزشمند به مشتریان است.

کار با شرکت های پیشرفته برای کاربرد اینترنت اشیا در مقیاس جهانی به ما کمک می کند تا ناوگان کانتینری خود را در سریع ترین زمان ممکن به چیزی که می خواهیم تجهیز کنیم.

مشتریان ما اکنون به چنین خدماتی نیاز دارند تا بتوانند زنجیره تامین خود را بهتر مدیریت کنند.

هاپاگ-لوید با ناوگانی متشکل از ۲۴۸ کشتی تحت مالکیت و اجاره ای با ظرفیت حمل ۱/۷ میلیون تی ای یو، پنجمین اپراتور بزرگ کشتیرانی کانتینری در جهان است.

هاپاگ لوید ناوگان خود را در بحبوحه تقاضای شدید برای حمل و نقل کانتینری در طول همه گیری کرونا گسترش داده و از سال ۲۰۲۱، ۲۱۰ هزار تی ای یو کانتینر استاندارد و یخچالی را به ناوگان خود اضافه کرده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.