| کد خبر: 259450 |

◄ قیمت استصوابی نیمی از پروازها را زمین گیر کرد، به زودی مبارزه با مدل چارتری نیم دیگر را

عزیزانی که امروز در مسند تصمیم گیری هستید، این گونه تیشه بر ریشه این صنعت نکوبید. آقایان عزیز سازمان هواپیمایی کشوری بهتر است به جای پیچیدن نسخه های مهلک برای صنعت، پای از دفاتر نمور و تاریک خود بیرون بگذارید و به وظایف معطل مانده خود که سال هاست آنها را به دست فراموشی سپرده اید روی آورده و بیش از این در آنچه بدان علم ندارید ورود نکنید.

تین نیوز

طی هفته های گذشته تعدادی از حضرات که فرسنگ ها با علم اقتصاد در عرصه هواپیمایی فاصله داشته و تنها به واسطه مناصب به تازگی تصاحب شده، خود را حاکم مطلق العنان بر صنعت هوانوردی یافته اند با اقدامی که مغایر با تمام روندها و فرآیندهای صنعت هواپیمایی در عرصه جهانی به بهانه خدمت به مسافر بر طبل ضرورت تعیین قیمت هواپیما کوبیدند و نتیجه چه شد، اینکه شما تا ده ها روز آینده نمی توانید به عنوان بهره بردار نهایی از سفرهای ضروری هوایی بهره مند گردید.

هفته ها پس از این اقدام نابخردانه، به جای اینکه به نتایج تصمیمات خود نظری داشته باشند و مشقت ده ها مسافر سرگردان را مدنظر قرار دهند، با گفتمانی قلدرمآبانه تر پای در رکاب ممنوع کردن فروش چارتری هواپیما نهاده اند تا آخرین رمق باقیمانده در این صنعت را هم بگیرند.

بدون شک بهره مندی سالیان سال دلالان مورد تایید نگارنده نیست و قصد آن ندارم آب در آسیاب عده ای معدود بریزم که مواضع اینجانب در این باب برای کسانی که با گفتمان این حقیر آشنا هستند کاملا روشن است. ولی تصمیمات خلق الساعه تعدادی از حضرات، نشان دادن گراهای اشتباه به وزیر جوان کابینه، ورود بلامحل سازمان های غیر تخصصی که در کنترل قیمت تره بار و ماکیان و نان درماندگی شان در زندگی یومیه ما کاملا مشهود و اظهر من الشمس است به مقوله های اقتصادی پیچیده ترین صنایع حمل و نقل دنیا، خیانتی است که صنعت را به نابودی خواهد کشاند.

عزیزانی که امروز در مسند تصمیم گیری هستید، این گونه تیشه بر ریشه این صنعت نکوبید. آقایان عزیز سازمان هواپیمایی کشوری بهتر است به جای پیچیدن نسخه های مهلک برای صنعت، پای از دفاتر نمور و تاریک خود بیرون بگذارید و به وظایف معطل مانده خود که سال هاست آنها را به دست فراموشی سپرده اید روی آورده و بیش از این در آنچه بدان علم ندارید ورود نکنید.

به جای دخالت در وادی قیمت بلیت، تعلیق آژانس های هواپیمایی و سایت های فروش بلیت هواپیما ، ممنوعیت چارتری و توجیه هزاران رویداد مخل ایمنی نگاهی به عملکرد سازمان های هواپیمایی کشوری همسایه انداخته از روی دست ایشان مشق حاکمیت کنید. بس کنید این به استهزاء کشیدن صنعت نیمه جان را.

* کارشناس

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • امیر 0 1

    با سلام
    اقای شرفی در این نوشته خود فقط می فرمایند اقدام نابخردانه ای توسط سازمان هواپیمایی کشوری انجام شدهاسن ولی دلایلی رو برایش ذکر نمیکنند و در انتها هم می فرمایند سازمان بهتره به هزار مورد ایمنی بپردازه و مدیرانش از پستوهاشون خارج بشن و... . واقعا این چه مدل انتقادی هست که هیچگونه مبنای علمی و تخصصی برلش ذکر نمیکنند و مثل تمام نگاشته هاشون بیان میکنند قصد ندارم چنین و چنان و فقط یک سری واژگان تخریبی برای دیگران بکار میبرند. این شیوه به هیچ وجه شیوه دانشگاهی و حرفه ای برخورد با مساءل نیست . ضمن اینکه خود ایشان هم یک زمان جزو مدیران همین سازمان بودند فارغ از اینکه ایا روند درستی رو طی کرده بودند برای مناصبشون یا خیر .اتفاقا در زمان بحث بلیط همین آقایان مقدمات چنین وضعیتی رو برای بلیط هواپیما فراهم کردند الان دارند از کی و چی انتقاد میکنند؟‌