| کد خبر: 228581 |

◄ گندم حمل کنید؛ جایزه بگیرید+ تصویر نامه

به تازگی تصویر نامه ای از مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان رضوی مبنی بر کمبود ناوگان فله بر و نیاز به اعزام فوری ناوگان باری جهت حمل سهمیه گندم این استان از چابهار، در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

تین نیوز

به تازگی تصویر نامه ای از مدیر کل  راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان رضوی مبنی بر کمبود ناوگان فله بر و نیاز به اعزام فوری ناوگان باری جهت حمل سهمیه گندم این استان از چابهار، در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

به گزارش تین نیوز، پس از انتشار این نامه، یک فعال بخش حمل و نقل جاده ای به ذکر مشکلات رانندگان و کامیونداران در استان سیستان و بلوچستان پرداخت که به نظر می رسد همین مشکلات، موجب عدم تمایل آنان برای عزیمت بهاسن استان و  بندر چابهار باشد.

مشکلاتی که از سوی سید محمد موسوی فهرست شده به شرح زیر است:

1- رانندگان با مشکلات سوخت در استان سیستان و بلوچستان مواجه هستند و سوخت ناوگان تأمین نمی شود.

2_رانندگان در استان سیستان و بلوچستان امنیت ندارند و هیچ کس پاسخگوی امنیت رانندگان نیست.

3_رانندگان در استان سیستان و بلوچستان کرایه قانونی و مقرون به صرفه از سوی صاحب کالا و شرکت های حمل و نقل دریافت نمی کنند.

وی در ادامه مطلب خود که در شبکه های اجتماعی منتشر شد، تاکید کرد: شایسته است ابتدا به مشکلات مذکور در استان سیستان و بلوچستان به طور کامل رسیدگی و اقدامات لازم انجام و سپس در خصوص اعزام ناوگان اقدام شود.

به گزارش تین نیوز، در نامه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان رضوی که در تاریخ پنجم فروردین ارسال شده، مشوق هایی نیز برای شرکت های حمل و نقل و رانندگان و کامیون داران در صورت عزیمت به بندر چابهار در نظر گرفته شده است.

از جمله این مشوق ها مد نظر قرار گرفتن میزان کارکرد (حداقل 2 دستگاه ناوگان اعزامی ملکی یا تحت پوشش) در هنگام ارایه خدمات به شرکت های حمل و نقلی بوده است.

 مالکان و رانندگان کامیون نیز در ازای سه سرویس حمل گندم، به عنوان مشوق در اولویت دریافت حواله یک جفت لاستیک قرار می گیرند.

نامه اعزام کامیون به چابهار

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.